Geeft niet meid als jij er weer zin in hebt je weet me te vinden! WoWen = World of warcraft Een hele verslavende online game!
@dicky nou idd ik moest ook ff nadenken maar me ventje weet welk spel het is kan ik niet over mee praten haha
Ik zou net roepen: Waar is onze Bruis dames vandaag nog niet gezien. Maar gelukkig ze kan gedachten lezen en de internetprovider ook en isse er weer gelukkig ..
mijn mannetje is afgestudeert als hovenier maar werkt in een kas (jaja ook met planten haha) zijn hobby's zijn zingen (hij hoopt ook hogerop te kunnen) gek op spelletjes onderandere waar ze t hier over hebben... en wii-en... en lekker knuffelen met mij en de diertjes... de jouwe?
heee Over mijn ventie: Z'n job is stadswacht... zo'n beetje rondhuppelen en kijken of de stad wel ok is 8) Z'n hobby's... VOETBAL... zelf voetballen EN tv voetbal kijken. bah stomme voetbal maarja ik HOU van hem
ow jee me kerel zit op de tv met zijn pc dus ff wachten tot hij op de site staat ga ik hem daarw el ff kijken zo
de mijne heeft geleerd voor programmeur, voor zn werk programmeert en maakt flightsimulators voor piloten (dit gebeurt onderdeeltje voor onderdeeltje met de hand) (bedrijfje van 5 man) en hij programmeert thuis spelletjes en verderrrrrrrr speelt ie gitaar en drum (ik viool) en onze katten zijn hem ook heilig
Nou de mijne is huispapa, hij is afgekeurd en hij is dj, nu nog voor zichzelf en hij drumt. Ik ga over een maandje ofzo aan het werk ik de zorg.
de mijne is glaszetter en ik huisvrouw:S ben afgekeurd dus helaas moet ik thuis blijven maar zit niet stil dan word ik gek
oja helemaal vergeten...de mijne is ook helemaal gek op voetbal...pff wordt er soms zo moe van maar ach, hij kijkt netjes in de slaapkamer zodat ik muziek kan luisteren lief he haha
welke club bij voetbal vinden jullie mannen het best? om het zo te vragen haha... de mijne Ajax...:S:S als ik kijk dan naar willem 11..
zelf zit ik ook in de zorg, Thuiszorg A en hmmmmm heb vele verschillende banen gehad maar hier ligt mn hart in heb geleerd voor verkoopchef daarna hbo management gedaan en ik doe nietssssss met die papieren erg heh ik schilder en freubel en mn viool dan, zingen en mn poezebeesten oh ja en t is hier net een groot sprokjes bos manlief verzamelt draken en ik garden pixies
jaaaah ik was er weer.. zijn er nog zwangeren.. zie alleen maar WOW voorbij komen.. doe ik niet aan dus kan er niet over mee praten.. en ik nog niet getest.. had vandaag trouwens ook totaal GEEN kwalen.. helemaal NIETS.... nog veranderingen bij anderen?