ja idd als je iets gebroken heb dan is dat normaal maar als het in je hoofd zit dan ben je gelijk lui of heb je gewoon geen zin om te werken nou ze willen toch niet in mijn schoenen staan dus laat ze dan maar lekker lullen
@nailey.. als je ha niet luisterd moet je s de plaatstelijke maatschappelijk werkster bellen.. die kan vaak veel voor je betekend.. en daar kun je terrecht zonder tussenkomst van de ha..
jha zoals me moeder...heb al vaak moeten vertellen dat ik een nieuwe baan heb...zegt ze jha je werkt niet hard genoeg zeker...of je bent te lui zeker...dan zeg ik daar ligt t niet aan, het komt omdat ik te gestresst raak door t werk....maar ze geloofd me dan weer niet...maar goed zo is me moeder he...
je kan ook gewoon zelf naar een riag of iets gaan om het te laten checken en ik zou er gewoon zelf achteraan gaan maar goed die malle molen is niet niks ik heb na al die tijd nog niets gevonden wat mij helpt je moet immers jezelf een hoop schoppen geven en wat vandaag niet meer lukt morgen doen dat scheelt heel erg veel
Wie wil je lijst even weer voorzien van een plaatje? Ik wil de rest wel even controleren en doorgeven
ik heb al bij verschillende bazen in de ziekte wet gezeten door de stress...thuis kon ik doen en laten wat ik wilde...het huis netjes maken enz...(ben niet zo van t shoppen) maar dan had ik geen stress...ik kon alles op me eigen tempo doen en dat kan bij een baas niet... en dat is 1 van de dingen waar ik gestresst door raak...
Ik vlieg naar de bank en ga ffkes house kieke hoor.. Ik lees dalijk wel weer efkes bij gaat echt snel 3 pag's in 15 minuten .
die heb ik al een hele tijd zou ik zeker aanvragen omdat als je vannaf je 16e al ziek bent kun je een groot deel met terug werkende kracht krijgen \ maar zeker doen meid het is een hoop werk ff maar je heb er zeker recht op en als je het gaat aanvragen hou voet bij stuk en vraag anders hulp bij stichting mee als je dat kent die kunnen je verder helpen
Hmm Weet je wel dat "trekken" van bordie alleen maar inhoud dat de GGZer alleen die symptomen gezien heeft in een gesprek? En niet in hoe erge mate je de stoornis hebt?