NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    nou heb ff snel wat terug gelzen maar hoe dan ook borderline is borderline en iedereen die dat heeft weet wel zo wat het is idd de dingen die ik heb kunnen me in het dagelijk sleven belemmeren maar soms gaan er ook dagen goed
    maar goed de kunst is om je zelf te kunnen beheersen

enne ow ja dank je treed idd op en vind het super leuk om te doen
    ik ga lekker in bad en wat eten me maag voelt weer een beetje te leeg zeg maar
    en dan lekker vroeg naar bed ben best moe eigenlijk
    tot morgen meiden

dikke kus

2. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    GA je zondag testen of word dan mijn twee ongi als alles goed ging snap het niet meer

3. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    hahahaha is goed thelady

4. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    ikke ook niet zo goed begrijpen wat je bedoeld (ik benne blond hoor hihi ;) )

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ik vroeg me af wanneer mijn volgende ongi zou zijn normaal gesproken omdat ik ergens las dat je ook een maand kunt overslaan. Omdat ik nu weer opeens slijm krijg.

En ik vroeg wannee jij ging testen en je antw. volgende week zo. maar ok welke vraag was je antw

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Flex.. niet gedaan toch he...? ik heb me ook netjes weten in te houden.. hou je rustig rustig rustig.. hou je rustig kalm en stil.......hihihi

@Dicky.. ik heb ook een dergelijk verhaal..

ik was 14 en fietste in de kerstvakantie naar huis.. toen ik bijna thuis was schoot er door mijn hoofd.. "straks belt oom jan om te vertellen dat oma dood is" (oom jan belt nooit dus dat op zich is al raar).. meteen dacht ik.. jeah right.. en legde t weg... de gedachte dan he..

zitten ik savonds na het eten nog aan de tafel wanneer de telefoon gaat.. meteen weer die gedachte en ik zeg.. dat is oom jan.. en ik begin te huilen.. mijn moeder kijkt me raar aan en neemt de telefoon op. daarop geeft ze de foon aan mijn vader.. idd oom jan. ik zie mijn moeder die toen naast me stond om me te troosten naar mijn vader kijken. zijn gezicht vertrok en mijn moeder maakt een beweging met haar handen zo van "is het over?" en mijn vader knikt ja.. Mijn oma was overleden..

Sindsdien heb ik wel telkens bij dit soort gedachtes meteen een naar gevoel.. wat als het weer uitkomt.. wordt er bloednerveus van, maar gelukkig komt t niet vaak voor en komt t ook niet altijd uit.. dus ik kan het inmiddels wel weer wat relativeren, maar hoe dat kan weet ik nog steeds niet, maar ik wil het ook niet weten hoor..

....

7. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    nee ik heb afgelopen zaterdag nega getest met de cb en ben dinsdag naar mijn ha geweest omdat ik die klachten maar vreemd vond....die zei dat het mijn eierstokken zijn die zo pijn doen, omdat ik nu geeen pil meer slik.

Maar omdat ik nog steeds een vaag gevoel heb daar beneden geef ik de hoop niet op en heb me voorgenomen als ik niet ongi word volgende week zondag (op de verjaardag van mijn ventje) dan ga ik testen en dan maar hopen...........

Vooral die ene dag rare afscheiding zegt me dat ik de hoop niet moet opgeven!

8. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    het kan hoor dicky.. bij de eerste teste ik ook pas op dag 21 overtijd positief.. met een cylcus van 35 dgn .. dus wat dat betreft kan het nog best.. de testen daarvoor waren bij mij steeds hartstikke negatief, maar ik was dus mooi wel 7,6 wk zwanger .. kreeg meteen een echo om te kijken hoe ver enzo... dat was dan wel weer een mooie meevaller..hihihih

9. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ik heb helemaal gaan afscheiding gehad de hele tijd niet behalve wit.
    Niet bruin of roze.

Ik had afgelopen za. negatest en heb nu nog twee testen in huis. cb digitaal
    Zaterdag ga ik dus testen en dan gaan we gewoon weer om de dag klussen en zien we het wel.
    Het klussen schiet er nu ook bij in zeg maar omdat je niet weet waar je het voor doet om zo maar te zeggen.

10. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    wauw bruisje wat een verhaal!

Geloof er ook in hoor, dat soort dingen moet je niet zomaar wegwuiven idd!

11. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    ja had 2 weken geleden ook van die vage cassette testen er staat er nog eentje van in mijn album. Ik dacht dat ik misschien een miskraam zou krijgen, maar tot op heden nog steeds niks. 5 feb had ik een zo goed als posi test in handen, en daarna is het naar nega gegaan is snap er helemaal niks meer van!

12. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    *breekt ff snel in*

gelukkig nog geen bloed in de broek fieuuuuw

*breekt weer uit en gaat in bad zitten en daarna slapen*

13. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ja dat was best freaky.. maar goed.. mijn achterneefjes hebben ook wel s tegen mijn nicht gezegd.. je moet de groeten van oma hebben.. die leest hun voor als ze naar bed gaan of kijkt mee (volgens hun dan) als ze hun huiswerk doen achter de pc.. eerst geloofde ze t niet zo (mijn nicht) tot haar zoon ineens een liedje over een spin ging zingen die alleen oma voor ons zong.. dat was heeeeel eng.. maar ook zooo mooi..

bah moet er nog van huilen...

14. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje! Ben 1 dag voor het werk onderweg, zodat ik de hele dag niet kon checken hier, zijn jullie ineens meer dan 30 (!) pagina's verder.... Voor het eerst dus niet bij kunnen lezen, dit wordt me echt te veel :(.

Nog ego-berichtje ook hier:
    Nog geen :evil: :evil: hier gelukkig. Wel steken/krampen in mijn buik (al paar dagen), maar voelt wel anders dan ongikrampen... Geen symptomen eigenlijk. Heb wat last van puistjes, ben erg moe en bij vlagen misselijk en/of duizelig, maar allemaal niet echt dat je zegt 'dat zou ik anders echt nooit hebben'. Ik weet wel dat je ook best zwanger kan zijn zonder directe kwalen (waar sommigen hier ook al terecht op gewezen hebben, dat die pas na een positieve test komen zeg maar, omdat dan de bloedband pas komt), maar als ik zo lees wat anderen allemaal voelen.... denk ik toch dat ik pech heb deze maand.

Nou ja, morgenochtend testen en we zien het wel! :)

Succes iedereen alvast die ook het einde van deze week gaat testen! Ennehh... waren er vandaag nog zwangeren bij?

15. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Heb wel eens gehoord dat jonge kinderen kunnen praten met overleden en geesten zien

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    pfff voel me niet zo lekker.. heb zin in wat, maar ook weer in niks...

tips?

17. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    @susan ja dat snap ik, je moet het nog wel leuk blijven vinden natuurllijk he

spannend hoor! Ik zal voor je duimen! :pray:

18. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Dat is zeker belangrijk beheersen
    Ik heb zelf een hele extreme aanval weg gehaald een paar weken geleden
    Ben er zo trots op!

19. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Duim mee ook voor jou.

Nou zal mijn ventje achter de xbox weg slepen, hij heeft net weer een nieuwe wapen in zijn spel gekregen moet weer getest worden, de oohhhs en aaahs klinken door de kamer
    Ach een spel duurt maar 10 min. kan ik nog even mee kletsen

20. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    @susan: Dat is waar! Mijn dochter zei de naam van opa (die heeft ze nog nooit van haar leven gezien) en zei dat 'die meneer' wel eens met haar keukentje speelde in haar kamer. Heb een keer gehad dat ik wakker werd van dat 'nepvuur' geluid midden in de nacht. Was hij aangesprongen. (ofzo)

@bruisje: Chippies?

Deel Deze Pagina