heb geen tosti ijzer......... is doorgebrand 2maanden geleden en vergeet steeds een nieuwe te halen. De frituur gaat hier 's avonds nog wel eens aan
oeps zit nu een tosti met mayo te eten zaanse mayo hmmmmmm sorry hoor lkon het niet laten om het te zeggen hihi
ja wij ook, kip patat en boontjes, vinden de meiden lekker. Ze zijn ziek geweest afgelopen weekend en wilde niet echt eten dus dacht mams: we gaan het even tactisch aanpakken. Ze hebben gesmuld!
heb maar een bak vlaaaaaaaaaaaaaaaaa naar binnen gewerkt.. ook lekker... en nu ben ik misselijk..hiihi ik ga zo lekker bankhangen..en dan kom ik morgen ochtend snel en nieuwsgierig spieken.. mocht ik er niet zijn dan doet internet t dus niet.. dan weten jullie t vast..whahahaha
Nou mijn ventje is uitgespeeld ga dus ook maar. Morgen laatste dagje van de vakantie, bodschapjes doen en verder helemaal niks. Lekker sliepe alvast en wie weet tot morgen.
nou meiden ik ga jullie verlaten, ik ga even tropic thunder kijken met mijn ventje. Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond, en veel goeds toegewenst voor morgen! @susan: Ben benieuwd joh! Duim Duim Duim Doeiiiii x
ik eet m altijd met curry.. oh en broodje kaassoufle.. YAM YAM.... of patat met kipkruiden ook helemaal lekker.. en de Mac.. daar ben ik echt verzot op..... Big Tasty.. owh zo lekker....
Oeff : MC CHICKEN EN MC NUGGETS zo heerlijk, en die patatjes mjam mjam ik bestel altijd groot menu maarwel met water lekker combinatie haha