goh, nou dan wachten maar even af of er iemand op de wachtbank komt die het ons allebei kan leren! haha! Ik ga even douchen, wie weet nog tot zo en anders Trusten!
Zo als het goed is heb ik vandaag mijn ei en heb het weekend en gister flink geklust dus hopelijk komt er een beebje van!
Goede morgen. Heb heerlijk geslapen(jullie ook?) Of moest er nog worden geklusd haha Nou fijne dag en tot later
Goedemorgen! Wat gezellig hier. Heb helaas niet veel tijd om echt alles bij te lezen ... Mirre vindt alleen spelen maar heeeeeeel even leuk (en ik ook ). Veel plezier met klussen / werken / breien / etc
Ik moet nog zo lang wachten voordat ik op de bank mag komen zitten . Moet zelfs de januarimenstruatie nog afwachten. Voor de komende maand hebben mijn lief en ik nog eens een hartig woordje met elkaar gesproken of we in februari nou voor het echhie gaan of nog niet....maar hij zei dat hij niks kon beloven, maar het ook niet uitsloot! Spannend dus! Hopelijk komt het ervan en mag ik over een week of 4 met jullie mee breien...Dan weten sommige het gewoon al of ze zwanger zijn of niet! Jeetje wat spannend zo'n forum hahaha !
Gisteravond met wat pijn geklust. Was nog beurs van de vorige kluspartijtje. Maar goed het is weer gelukt. Nu hou ik wel even 1 dag ertussen. Gisteravond had ik gewoon ineens meer zin dus misschien betekend dat de ei-sprong nadert. Zou wel leuk zijn. En dan hoop ik dat het ook raak is. Iedereen veel s6 Ik ga zo naar mijn sollicitatiegesprek. Groetjes Pui-San
hahaha....ik heb al een week niet geklust....krijg manlief niet verleid...te moe of te ziek...elke x een ander excuus...grrr..... dacht mijn ei gevoelt te hebben maar heb nu nog steeds een raar gevoel in onderbuik..... maar dat kan toch ook geen 24 uur of langer zijn he? misschien toch nog geen ei.... de ovu testen zeggen ook nog niet echt iets.... en mijn yclus is meestal 38 dus kan mijn ei volgens de calculator ook later komen.... bij 38 dagen : 21 Januari 2009 Een beetje vruchtbaar 22 Januari 2009 Vruchtbaar 23 Januari 2009 Erg vruchtbaar 24 Januari 2009 Eisprong 29 Januari 2009 Innesteldag 7 Februari 2009 Vanaf hier kun je testen 17 Oktober 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum en met pech heb ik mijn ei al gehad.(waar ik dus bang voor ben) want heb ook wel cyclussen gehad van 31 dagen: 14 Januari 2009 Een beetje vruchtbaar 15 Januari 2009 Vruchtbaar 16 Januari 2009 Erg vruchtbaar 17 Januari 2009 Eisprong 22 Januari 2009 Innesteldag 31 Januari 2009 Vanaf hier kun je testen 10 Oktober 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum Dus ja....op goed geluk ga ik manlief tegen 22 of 23 ook nog even proberen verleiden...allebei de dagen zal niet lukken...dat doen we nooit...minimaal zit daar 2 of 3 dagen tussen.... Ik baal hier zo van....had graag deze maand zwanger geraakt...... gevoelsmatig....klinkt stom...zou ik niet in december willen bevallen....veel verjaardagen en het is al zo'n drukke / dure maand..... (ik weet dat het stom klinkt en dat ik blij moet zijn DAT ik zwanger raak....maar liever toch geen dec kindje......schaam)
@ Pearl: veel succes op je sollicitatiegesprek...laat ff weten of je aangenomen bent... @ klein Chrisje: Jeetje wat lastig dat je mannetje zo moeilijk te verlijden is... heeft dat een reden? wil hij bv. nog geen kindjes? of heeft hij nooit zo veel zin.? Hihi.... misschien moet hij eens stoppen met de pil...doet wonderen!... nee sorry... daar moet ik geen grapjes over maken.. Maar lukt het hem ook niet om hem in de stemming te brengen door bv... een leuk lingerie setje... zo'n satijnen nachtjurkje... lekker eten... een romantische film of juist door een beetje oversekste film te kijken.. hihi... Maar ik zou zeggen doe je best... want er is een 100% roze garantie uitgegeven... maar ja... niet goed geld terug.... is ook weer een beetje lastig.. of moeten we dan de zaadjes terug geven..... mmmm..... ik weet het ook niet meer... Dames: allemaal een fijne dag, veel werk, bankhang, verleid en klus plezier... Ps. ik vind het forum echt erg leuk... zit hier in me uppie op de bank met ons hondje, en die denk volgens mij dat ik niet helemaal spoor... hihi zit hier af en toe in mezelf te lachen.... ach ja... heerlijk toch
[quote="Lauw]@ klein Chrisje: Jeetje wat lastig dat je mannetje zo moeilijk te verlijden is... heeft dat een reden? wil hij bv. nog geen kindjes? of heeft hij nooit zo veel zin.? Hihi.... misschien moet hij eens stoppen met de pil...doet wonderen!... nee sorry... daar moet ik geen grapjes over maken.. Maar lukt het hem ook niet om hem in de stemming te brengen door bv... een leuk lingerie setje... zo'n satijnen nachtjurkje... lekker eten... een romantische film of juist door een beetje oversekste film te kijken.. hihi... Maar ik zou zeggen doe je best... want er is een 100% roze garantie uitgegeven... maar ja... niet goed geld terug.... is ook weer een beetje lastig.. of moeten we dan de zaadjes terug geven..... mmmm..... ik weet het ook niet meer... Dames: allemaal een fijne dag, veel werk, bankhang, verleid en klus plezier... Ps. ik vind het forum echt erg leuk... zit hier in me uppie op de bank met ons hondje, en die denk volgens mij dat ik niet helemaal spoor... hihi zit hier af en toe in mezelf te lachen.... ach ja... heerlijk toch [/quote] Tja...ik moet zeggen dat als ik om 22.30 /23.00 thuis kom van mijn werk ook niet altijd veel kluszin heb...maar doe het dan ook wel eens met tegenzin...voor een goed doel....Werk momenteel erg veel en lang....maar vanaf vanmiddag ben ik 5 dagen vrij..... Hoop dat ik heb op die 5 dagen 2 x verleid krijg! bedankt hoor......voor je peptalkje!
@ klein chrisje Wij hebben hetzelfde over een baby in december, wij hebben nog extra veel verjaardagen dan, waaronder die van mezelf. Ik heb het nooit leuk gevonden om in december jarig te zijn, dus dat ga ik hem/haar proberen niet aan te doen. Wij gaan dan echt bewust 3 maanden overslaan (hoe stom dit ook mag klinken..) dus het wordt of februari nog raak en anders wachten tot mei met de volgende poging...Februari raak zou begin nov uitgerekend zijn, mei raak half februari uitgerekend. Voelt wel raar, ik wil zo graag beginnen, maar goed, het komt vast goed!
Goeiemorgen allemaal! @Lauw: ben het helemaal met je eens, ik vind het forum ook super leuk . zonder jullie zou ik helemaal gek worden van aldat gewacht! @klein chrisje: wat moeilijk meid. Toch lastig dat we zo afhaneklijk van onze mannetjes zijn hierbij . Succes ermee en ik duim dat je eitje nog komt! Mijn mannetje zit even in een niet zo'n lekkere periode en is daardoor soms een beetje down. Ik wordt dan ook al helemaal bang dat ie geen zin heeft. Gelukkig viel het tot nu toe nog mee, maar het echte werk moet nog komen, hihi. Meestal kondig ik al wel dagen van te voren aan wanneer mn vruchtbare periode eraan komt, zodat ie goed voorbereid is en niet met excuusjes kan komen (hoewel ie dat eigenlijk nooit doet gelukkig). @Happy: Hoop van harte dat je je mannetje deze maand weet over te halen! @Suus & Ricmar: ik kan wel breien (een beetje althans ), dus over een paar daagjes zal ik het wel even voordoen. @done: Spannend, hoop dat het raak is!
@klein Chrisje en Happy79: Om eerlijk te zijn hoopte ik eigenlijk sinds dat ik getrouwd ben in Augustus snel zwanger te zijn.... natuurlijk lijkt het mij heerlijk zo'n kleine en niet lang hoeven te wachten... (hoe gemakkelijk die roze bank ook zit).... maar mijn rede was ook dat het mij heerlijk lijkt om in de lente of zomer uitgeteld te zijn... Maar nu het nog niet gelukt is ben ik blij als het al lukt en dan kijk ik maar even niet naar de uitgetelde datum.. maar ja.. vrouwen denken te veel.. ik dus ook... en ik heb mijn planning al gemaakt (mits mijn cyclus regelmatig blijft van 36/37 dagen) deze ronde zwanger dan ben ik rond 19 oktober uitgeteld (ben zelf 23 oktober jarig) volgende ronde ben ik ongeveer 23 november uitgeteld... (mijn schoonbroer jarig) en de ronde daarna zal het 31 december zijn (lijkt mij ook niet handig....) maar ach.... wanneer het dan ook komt... ik ben dolgelukkig als het zo ver is..
Ik heb twee rondes niet op de lijst gestaan, maar ik wil er nu wel weer op. Ik heb waarschijnlijk 5 februari mn nod. Gisteren was mijn follikel 17 mm, dus grote kans dat die morgen springt!
Ben weer terug van sollicitatie. Het was wederom best wel weer eng. Ik kan niet zeggen of het goed of fout is gegaan. Maar ik heb zover mogelijk geprobeerd te antwoorden op hun vragen. Vanmiddag wordt ik gebeld dus het is nog even afwachten. Ik zal wel wat scholing moeten hebben om weer alle verpleegtechnische vaardigheden te kunnen uitoefenen. Maar dat heb ik vaak zo door. Jullie horen het nog wel van me als ik vanmiddag gebeld word. Groetjes
FEBRUARI 2009 1: Robertha & Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 2: Ranniej20 & Nemo3 & Annemonique & meggytje & lisa1983 & Nikita33 3: Odess & Tata & Ricmar94 & Jada1984 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops 4: Bootsy & mariska165 & Milkhd & Josjo 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & kleintjevoorons & plienneling & Toetje & mosie & Maartje84 6: Pearl29 & noa1980 & Tessa8 & Helma30 & Jose 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal 8: Joyce81 & Klein Chrisje & Nana33 & IlonaHokkeling & Susan27 9: Bianca82 & Lauw & Mermaid & Lydia2906 & SSV 10: Senna04 & luukske & Lin71 & dani86 & krumeltje 11: Nonja & Beebie82 & Maaik & Mischienmama 12: winnie pooh & Sammie88 & Salapio & Lente1973 & Mercedes & xenas81 13: Zinah & Koeky 14: Speedy123 & Miracle1984 & Daantje22 & Muppet80 15: Mammie Patricia 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 17: Mexicang 18: Liesben 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: Happy79 Datumloos: mamaria TESTMARATHON 1 Februari : * Roberta 13 Februari : * Joyce81 82 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!