Een echte stugge Fries dus hihi . Mijn mannetje spreekt alleen nederlands tegen mij maar de buren hier enzo niet.. haha
Ja is echt vreemd, mijn moeder voelt zich soms heel schuldig omdat het bij ons niet lukt, en bij mijn oudere zus ook niet! Maar die willen niet onder doktersbehandeling.. Maar ja zo heeft iedereen wel een afwijking
Dat is waar! stel je voor... dan zou dit forum waarschijnlijk niet hoeven te bestaan nouja... uiteindelijk lukt het voor ieder van ons wel een keer! dat moet gewoon
Ow, dus het zegt ook helemaal niks als je moeder wel snel zwanger was? Ik hoopte nog even dat een snelle zwangerschap erfelijk bepaald zou zijn. Volgens mijn moeder was het bij zowel mij als mijn zus in 1x raak
Zo is dat hihi .. Ik moet vanmiddag me medicijnen ophalen stom ben er gewoon zenuwachtig voor terwijl me goed is uitgelegd hoe ik ze moet gebruiken Roept: REDI WAAR BEN JE?? Ik moet dalijk wegvoor een handtekening,, kom nou terug!!
Ik zou het echt niet weten hoor of dat erfelijk is... denk het eigenlijk niet. Of is het zo'n regel dat het een generatie overslaat? Heb ik wel eens gehoord: als je grootmoeder gemakkelijk zwanger geraakte, dan jij waarschijnlijk ook. Maarja ik zeg het; heb het GEHOORD
Nee blijkbaar niet, daar integen mijn zus haar vriend heeft bijbalonsteking gehad en daardoor verminderd vruchtbaar.. Van dr dochter was ze binnen 2 maand zwanger en van dr zoontje Direct! Ieder lichaam is anders zie je wel weer
wilt idd niks zeggen.. Mijn moeder heeft haar ooit laten steriliseren en dit later ongedaan laten doen en iets later was ze zwanger van een tweeling, zonder problemen Mijn zussen ook.. die hebben cyclussen van 2 à 3 maanden.. en die moeten maar zeggen we gaan voor nog ééntje en die zijn zwanger.. jongere zus is voor 4de in april uitgerekend... terwijl ik meestal rond de 30-32 dagen cyclussen heb.. en het dus bij Jade jaren heeft geduurd.... soms vroeg ik me dan af wat heb ik misdaan dat het bij ons niet lukt en bij hun zonder moeite...