Nou mijn groot moeder had nergens last van heb er 9 op de wereld gezet , En mij andere groot moeder ook niet die heb er 6 op dewereld gezet.. Dus het slaat geen generatie over
Nee ik denk het ook niet. Mijn oma was namelijk ook steeds heel snel zwanger. Ben ik weer die "mazzelkont" waar het lang gaat duren. En ik heb geen tijd meer!
Ja, zo is dat! Echt geen 1 lichaam is het zelfde, ik dacht mischien me dubbel ganger maar die is al zwanger.. Ben weet ik veel hoe vaak aangesproken he Mars hoe is het... Was ik deverkeerde maar we lijken zo veel opelkaar haha en ook nog de zelfde naam maar de een is met sch ende ander met een J. haha
zeg eerder: ik ga die mazzelkont zijn die lang moeten wachten heeft maar snel zwanger zal zijn! positief blijven hoor
Oohhh is er niemand die mij kan helpen? ZIt te stressen op mijn werk. Ja I know ik zou kunnen testen, maar wil het gewoon even niet weten geloof ik,....
jep pipetje maar goed als hij nou niks geeft dan w8 ik ook nog wel een week ofzo hoor ik ga niet elke keer testen