haha idd denk het ook maar ga nu ff niet meer testen hoor moet het ff loslaten merk het vanzelf wel ik ga er nu echt vandoor fijne dag meiden en bedankt voor jullie duimen doei doei kus
Ik doe een poging om te werken (thuis) maar dat schiet voor geen meter op Ga nu echt even wat doen. Tot later en knuffel voor allemaal
Daarom vind ik die testen maar niks. Gewoon er over heen plassen en klaar veel beter maar ja wel duurder He Lady, hoe gaat het met jou? Al test drang?
Is iedereen aan het eten geslagen? Gezellig. Moeten eigenlijk mijn ramen wassen maar heb geen zin,moet ook nog boodschappen doen. Heb nergens zin in vandaag
nee was ff op hyves aan het kijken haha . Heb ff iemand aan een baan geholpen bij me moeder haha, en ik zit nog steeds in me pyama Nou zometeen echt maar eens aan kleden..
Bij mij op Hyves was ook al niemand, dus heb ook niks te doen. Moet na het eten toch maar even boodschappen gaan doen anders hebben we morgen geen brood.
zo dan Redi.. hahahaha.. balen meid, maar das wel logisch.. IK HEB OOK GETEST.. ik zie... ik zie.. wat niemand ziet.. een tweede streepje MAAAARRRRRRR.. hij is wel heel licht probeer m nu op de foto te zetten en dan mogen jullie oordelen.. ik vind m iig veeeel te licht voor een roze kleurtje nog.. ben wel ineens helemaal hyper..
Woehoeeeeeeeee ik wist het ik wist et ik wist het.. Ee nstreepje is een streepje Bruis... Echt waar ,,, *stuiters door het forum*
Volgens mij zou Bruisje ook wachten. Gelukkig is mijn vriend er niet en ga ik ook niet testen. Mag van hem niet zonder hem tesen hij wil er graag bij zijn. Kan me tot nu toe nog beheersen
Als ik ga testen dan doe ik dat toch echt alleen, want mijn man gaat echt niet om 6 uur in de ochtend zijn bed uit om samen een plasje te plegen
@ Bruisje, Gefeliciteerd! Helemaal super, een streep is een streep hoor! Eindelijk wat Roze tussen al de Rode dames door vandaag!