sweetcandie wat spijtig meid.. op naar de volgende ronde Nu ga ik eten se.. mijn meisje is weer eventjes tevreden.. tot zo dames
@flex.. ja ik kon me niet beheersen.. sorry he... ik ben wel voorzichtig hoor met blij zijn.. kan natuurlijk nog hartstikke mis gaan dus ik ga pas van echt positief uit als ik na mijn nod zit.. en dan nog vind ik het reuze eng... maar ik ben wel heel optimistisch nu..hihihihi...
ben blij voor je het is je gegunt en natuurlijk blijft het nu goed gaan! het moet. ga je voor mij alsnog de 28ste ook testen *kijkt bruisje aan met haar waterige poezze oogjes*
Pfff wat een drukte, ff douche en 2 pag dr bij hmmm .. Gezellig haha,, Uhm Elske?(sorry als het fout is) Mooie dochters heb je hoor.. @ Bruis ik snap helemaal dat je nog voorzichtig bent hoor! @ Flex word het niet eens tijd dat je gaat testen haha
Vandaag gaat iedereen over de schreef . Heb Redi flink moeten overhalen haha,, Ht mag vandaag het is een mooie dag!
ohja en al mocht ik gaan testen sorry maar kan de uitslag niet hier neerzetten surf is me schoonzusje en moet het haar eerst persoonlijk vertellen
dat is ook fijner voor familie als het persoonlijk horen dan het ergens te moeten lezen of zo het fl3xgirl
Hallo dames, Bah bah ben nog steeds niet ongi :S Heb aan de ene kant ergens nog hoop dat ik misschien toch al zwanger ben maar heb gewoon het liefste dat ik a la minuut ongi word en dan weet ik tenminste iets! Want testen slaan alleen nega aan en wie weet is het wel te pril om goed te testen.......
Hallo meiden ben al tijdje niet meer geweest maar ik wilde de 25ste gaan testen hoop het zo heb een goed gevoel!
En Waterfall kan je niet wat eerder testen ? We zijn vandaag echt testgek, iedereen gaat over de schreef