alé wordt de 28ste ook een grote test dag.... want wij wachten ook tot dan, als ik dan nog niet ongi ben om te testen....
Ons geheimpje dan hihi.. Dan denkt ie vast dat de er aan komen hihi! Oww wat zal die arme man zich rot schrikken als je ee knal test heb
Nee indd nit zo makkelijk persoontje die Flex . Nou dan gaan we maar naar Waterfall Waterfall,, alsjeblieft wil jij eventesten we willen graag een test zien is al weer veelste lang geleden
M mijn huis is nog schoon dus ben vandaag vrij, op de was na die draait nu en strax ff ophangen en dan doe ik alleen vanavond de afwas nog endanis het tv avond dus ben er vanavond niet veel hiihi ..
ohoh iedereen aan het testen! Er is toch al teveel rood bijgekomen! Ik ga 1 maart pas testen als niet op bezoek komen. Ben vanmorgen opgestaan met ongikrampen en ontzettend misselijk. De krampjes zijn gelukkig weg nu alleen de misselijkheid komt met vlagen terug pfff. Gelukkig is het bijna weekend! Vanaaf verjaardag schoonvader en morgen naar de Huishoudbeurs met ma, schoonma, schoonzus en haar ma. Lekker burgelijk Mijn schoonmoeder had kaartjes gehaald en zei zo tegen me; we kunnen ook met deze kaartjes naar de 9 maandenbeurs Tja daar wil ik nog niet heen voordat ik een positieve test heb hoor
Dan word het toch tijd dat je er even een tegen aan gooit, die krampen kunnen ook komen van een goeie innesteling he.. Dusss ?Wil jij mischien testen?
Oke veel plezier.. Ik bener vanavond denk ik niet veel *denk ik * haha *verslaafd* Tot vanvond of morgen hihi
Ja ik ook niet (dat zal me wel weer een leeswerk worden zaterdag. Ik ga babysitten bij kindje van m'n vriend zijn broer. Is 10 maanden oud, leuk ventje!
dat is altijd leuk, wij kijken op vrijdag avond aan 1stuk door tv Bit (friese serie over paarden heel mooi) ONM GTST en dan URI GELLER.. hihi
Ja dat is wel gezellig, de ouders gaan even een avondje voor zichzelf met een filmpje enzo; kunnen ik en m'n vriend alvast oefenen om op een kleintje te passen Dat zijn allemaal nederlandse series he? Wij hebben hier in belgie Ned1,2 en3 maar tv Bit ken ik niet. genieten hoor, zo'n avondje tv