nou bruisje heb je gevolgd hoor... dikke kus... Ik heb wel me twijfels bij een paar ander meiden maar bij jou niet..ja geen reden gehad. Maar het is wel zo dat we vaker bedrogen worden hier hoor. laatst wad er een meid met iedere maand een mk en dan wel 9 maanden achter elkaar en dan ook niet eens naar de arts gaan...daar zet wel me vraag tekens bij. Of dat een meid een echo kreeg UIWENDIG en ze konden al en vruchtzak zien...achter af bleek madam daar nog net of net niet 4 weken te zijn. En nog meer van die onzin verhalen. Maar aan bruisje heb ik niet getwijfeld..
owke meiden.... vrede alom! Sorry voor iedereen die zich klote voelt een een dikke knuf voor bruis en tante mars die nu opgefokt zijn... Ons moederke zorgt voor jullie allemaal
idd dat vind ik dus ook! dit is de eerste keer dat ik je hier zie (zit hier nog niet ZO lang maar wel heel intensief) Laat iedereen toch in z'n rust als je niet 100% op de hoogte bent :x
Me kereltje gaat ze haar doen en dan gaan we weg. Dus ik lees later weer even bij ,, *vertrekt met een heel sip gezicht denkend aan lieve bruis
Februari 2009 1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 & theLady 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973& Jade77 9: Bianca82 & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata & Pebbels25 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom& Miracle1984 12: winnie pooh & Mercedes & xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts & Bink & eva ongeduld & Woezel 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje& Yootje & demisem & Diewertje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88 17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & Yza88 18: Liesben & Balleke & Elsken27 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske & Redirosoe & Gwn 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 & Mamagaai & Luukske & anniepannie & Desmo & Samsung 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious & Ikkuh26 & Lauw 22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 & Natjuh026 23: juf Mariska & jessy1983 & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 & Wijfie 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: fl3xgirl & Sunmaid & waterfall & dmoontje & Knorretje84 26: Miracles & patriciavang & Maartje84 27: PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Esther1983 & Senna04 & kleintje1 Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29 & Helma30 TESTMARATHON 20 Februari : * Moosje25 * Gwn 24 Februari : * Anniepannie 26 Februari : * Happy79 28 Februari * fl3xgirl * Bruisje 191 Dames voor Pink Baby Dust 22 Zwanger , 83 Ongesteld , 12 Negatieve test , 3Twijfeltest , 4 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 2 Vlindertjes Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg[/img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Heb mezelf even op negatest gezet, sorry dat ik nu met de lijst zo door de discussie heen kom zeilen...
*zucht een keer diep een laat t voor wat t is..* ik weet dat ik eerlijk ben en snap t werkelijk niet maar goed.. ik wil het niet eens begrijpen... laten we het maar gezellig houden dan... en nog ff voor LadyJoey..in het kort.. In nov positest zwanger.. mk met 5,3 wk, eind dec een lichte posi test, maar 4 dgn later ongesteld.. daarna had manlief het wel gehad met de emoties dus wilde goede bescherming.. condooms dus.. maar hadden eigenlijk geen seks gehad dus t kon ook niet.. mooie cyclus can 30 dgn.. dus eind jan aan de pil. manlief wilde eerst nog condooms erbij gebruiken, maar na 1 keer gooide hij die al aan de kant.. de pil was toch wel genoeg..was ik al lblij mee. gaf aan dat ie aan t omdraaien was. toen ik op dg 16 vruchtbaar slijm had (dacht ik tenminste was behoorlijk rekbaar) zei ik dat tegen m. dat kon nl niet ivm de pil. toen zei ie met een knipoog en een smile.. gooi dan de pil maar weg als ie toch niet werkt.. je lijf doet wat ze wil en dan zien we wel.. dagen voor vermoedelijk ei hadden we dus goed geklust dus de mogleijkheid zat er goed in.. resultaat is dus vandaag.. zo nu ken je ook het hele verhaal...is het misschien wat duidelijker..
zeg je ook wanneer je aan iemand twijfelt slaapzak? of laat je dat gewoon in t midden? (PS GEEN AANVAL IS EEN VRAAG! zie mij hier zitten met een geinteresseerde houding, hoofd ligt schuin, benieuwd naar jou visie Om ff nonverbale te verbaliseren )
Ikwil niet weg maar moet, we moeten die handtekening zetten anders hebben we een probleem haha,, Die levensverzekering moet gewoon goed wezen
@ Bruisje (en de rest) ik snap ook niet helemaal waar het over gaat. Was wel erg verbaasd toen ik de post las, want kon het niet rijmen met wat ik wél over je gelezen heb (ben er nog niet heel lang en heb niet alles terug gelezen). Maar idd: je weet zelf hoe het zit, dus *probeer* zoiets je er dan niet onder te laten krijgen. Maar ff de emoties eruit gooien mag natuurlijk best! Hoop alleen maar dat het dan niet je hele dag verpest.. Kop op! Zo'n gezelligert als jij kunnen we niet missen hier! (al zou het wel leeswerk schelen )
haha, sorry, maar dat maakt me immer nieuwsgierig, zelfs over hoe mensen over mij denken... ik heb namelijk ook een vreselijk ingewikkelde wel/niet/wel/niet periode achter de rug en nog steeds gaande... vraag me dan ook altijd af of mensen me wel geloven... krom he
@slaapzak.. klopt hoor.. er komen veel onzinverhalen voorbij.. tenminste.. verhalen waarook ik mijn vraagtekens bij heb, maar goed...thnx voor je lieve woorden meid.. JULLIE ALLEMAAL BEDANKT! doet me erg goed.. laten we het nu maar zijn voor wat het is.. en weer gezellig verder kletsen...is beter denk ik... ik ga nu dan echt ff poetsen... koes koes
Nja, begrijp dat dus wel Had ook direct zoiets... hopelijk denken ze dat niet van mij. Ben nog redelijk nieuw hier, ook daarom. en het hele verhaal van die Vlademira... ja er zijn echt wel rare mensen.
*breekt even in* @bruisje: adem in adem uit, je zo druk maken is niet goed voor je ongeboren vrucht! Ik "ken" je ook uit NOD december en januari geloof ik, en heb NOOIT aan je getwijfeld! Veel verdriet gehad, dus hoop echt dat het dit keer goed gaat! Dikke knuffel! (helaas zit ik weer bij NOD maart, is gister weer fout gegaan ) *breekt weer uit*
idd lady joey hier nog helemaal in shock! god god god wat moeten de mensen dan nie denken van mijn MMM goeie genade zeg ene ne ne ne ennnnnnnnnnnnnn *zip mond* WARGGGGGGGGGGG *PLOF*
@ LadyJoey Nou ja heb er wel wat van gezegd. Kijk weet je ik ben best wel slim hoor... Niet stom of lullig bedoel maar ik kan veel dingen herinneren... En daar bij medische opgeleid, en zelf een jaar echo en gyno ervaring.... Dus mij maak je dingen echt niet wijs... Maar als ik overal op moest reageren nou had ik wel wat te doen.. Aangezien er een hoop met een goede fantasie rond lopen. en soms denken mensen door gebrek aan kennis dat iets toch wel was.. wat niet was... Maar ik zie dat er vele snakken naar aandacht.. Als het me echt irriteerd dan zeg ik het echt wel.. Maar ik irriteer me vaak dat andere zo naief zijn om die verhalen te geloven. en mee praten met die onzin.