als ik ze allebei vergroot zie ik een heeeel licht lijntje! Lijkt mij dus posi! Voorzichtig GEFELICITEERD!
en nu is hubbie thuis dus ik ben er vandoor... tot straks nog ff... tis nu wel weer goed he... GROEPSHUGG.... incl. LENTE!
@ Lente1973 Kan gebeuren hoor... Jammer voor bruisje maar ben wel blij dat er nog iemand alert is... Ik kijk je niet stom aan. Ik zag wel dat je het heel voorzichtig aan wilde pakken.....Maar het is zo moeilijk om het te typen..en lezen.. HAHA oeps... dikke knuffel slaapzak
nou meiden ik ga afsluiten... nog even van mijn meisje genieten nu ze vrolijk is.. en dan Luna van school halen ik zal dit weekend niet langs komen.. verder doen met de verbouwingen.. dus geen tijd.. maar lees jullie maandag wéér groetjes
Ja niet best he? Ze houd maar niet op Iemand typte : We voeden haar in haar negatieve aandacht trekkerij Maar ik vond het net GTST haha DRAMA (and me loves drama)
nee bij mij is het beide keren 'gelukkig'zelf los gekomen 3-ling 2 mk+1 bbz 1ste keer vonden we t derde vruchtje pas met 7 weken en met 8 weken kwam t uitzichzelf, vlak voordat ik meds ervoor kreeg 1 bbz 2de keer heeft de ovu test me gered had afspraak voor echo met 6 weken maar met 5 weken had ik zon sterk voorgevoel dus ik direct gebeld uur later kon ik terecht en er was niets te zien van een ukkie Toen probeerde de echoscopiste me af te schepen met het verhaal dat ik korter zwanger zou zijn maar ovu test bewees t tegen deel en uiteindelijk nadat ik de echokamer had gebivakeert totdat de gyns erbij kwamen want die wilde ze er niet bij halen en wat bleek..... met 7 weken is t vruchtje weer afgekomen 30 dec hsg gehad waaruit verklevingen in rechter eileider te zien was 16 januarie onder t mes en de gyn kwam met t nieuws dat ie t uitstekend heeft kunnen herstellen dus aplausje voor hem
Je bent blij dat er nog iemand is die alert is? Wat een vreemde zin... Zullen we even alles eruit gooien dan? Hebben we het weer gehad! Want heb zon vermoeden dat je wat dwars zit
En bij mij moest de eileider eruit ivm grote kans op herhalingen.... grrrrr... nou ja... Heel veel succes iniedergeval met zwanger worden iedereen, ik ga werken! DIkke kus!
Wat ik gehoort heb is dat haar IP adres is geblokt Maar tja voor het zelfde geval heeft mevr een paar pc's... En een IP generator Al moet ik zeggen we zullen het echt heel snel te weten komen als mevr er weer was... Want de dingen die ze nu uitkraamt...