zo heee dames.. t heeft wel wat losgemaakt he... maar tis alweer goehoeeeeeeed! kunnen we het aub vergeeeeeeeeeeeeeeeten..... wil geen smet op ons mooie forum......en gezellig met z'n allen dromen van mooie beebs enzo... dusss nu.. REDI WAAR BLIJF JE FOTOOOOOO!
@ susan! jaaah wat was dat even bijzonder he we lopen gewoon volledig gelijk in een paralel universum... uh ja :lol
euh.. ik ga er maar ff vantussen.. denk.. volgens mij staan we nu allemaal op springen...hihihihihi... ik jump naar zolder om te stofzuigen... *jump jump jump jump stuiter jump jump*
De zolder stofzuigen, heb ik nog nooit gedaan of leven jullie daar ook. Lady en ik pbden elkaar tegelijk dat was wel grappig
hoi dames, vanmiddag ook getest. Maar helaas negatief. Ik zou de test na een paar uur ook niet meer vertrouwen. Ik had maandag ook zo'n test die na 4 uur wel positief was. was duidelijk indroogstreep naar mijn idee. Terwijl ik nu toch echt negatief heb getest.
nou ik zie het mssn straks nog wel (hoop ik dan), ik ga mn kleine ventje van de opvang halen... was vrij vandaag, maar zoooo moe, dat ik m toch maar even heb weggebracht, heb lekker nog 3 uurtjes geslapen, heerlijK! Maar nu weer snel naar mn kleine man!
Ja, eigenlijk denk ik dat het max 10 minuten is... had ook al eerder een indroger met kv test. lijkt dan echt wel positief maar is het dus niet. Eigenlijk moet je'm gewoon wegkieperen na 10 min he.
Ja inderdaad gewoon wegkieperen na 10 minuten! 2 maanden geleden had ik ook een test met eenindrooglijntje maar al vrij snel nog binnen het half uur!
In jouw geval lijkt mij dat ook niet. Loop ik te klagen met mijn 14 dagen overtijd. Was je nu nog aan het afwachten of ben je al bezig iets te ondernemen ik weet het even niet meer
ja idd nalieytje, in jou geval "niet altijd"... vervelend voor je zeg. Hopelijk gaat het snel bergop! Hoe gaat het anders?
Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een positest gezien maar dit lijkt mij opgedroogd omdat het streepje uitloopt zeg maar. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen Zou na het weekend nog eens proberen
ik zie idd wel een streep, maar denk wel dat het indroogstreep is, ik hoop voor je dat het goed zit, maar deze test is nu niet echt betrouwbaar. Over een paar dagen nog eens proberen