^@puzz: gefeliciflapstaart meid! *komt met de senseo aangrend voor een stukje taart* @redi: heb hem even in negatief gezet, en daar zie ik echt niets op. Denk dus ook gewoon teveel gebruikt en test beetje 'verzopen' Zou volgende week ergens opnieuw proberen hoor. Ik duim voor je dat het allemaal lekker duidelijk positief uitdraait! X
Ja ik ken dat het uitstellen...Ik ben ook een tijdje gestopt. Ik ben echt een stresskip en ben al dagen voor me les zenuwachtig Ook een beetje angstig in het verkeer nog maar hoop dat dat vanzelf goedkomt. Vind het toch wel makkelijk om hem te hebben, straks helemaal als we een kindje hebben Dus heb over een paar weken weer een les afgesproken en wil het nu ook afmaken. Dus vast me theorie goed leren!
Ok meid, het lukt je vast wel! Ik wacht nog even, raar hoe zo'n domme ervaring zoveel kan doen met je. Had ik nooit van mezelf verwacht maarja.. is dus wel zo. Die vrachtwagen probeerde me van de weg af te rijden (de eerste keer dat ik op de autosnelweg ging en dus waarschijnlijk niet snel genoeg invoegde ofzo ) Ik dan plankgas vooruit om van die kl**t af te komen... brr krijg er nog steeds stress van
dank u dank u... mmm ziet er lekker uit hoor... ff snel een happie nemen... MMMMMMMMM echt een lekkere taart
Ohhh Ben ook nog 1 dag overtijd... Heb wel krampjes enz maar geen bloed... Meestal na de kramp een dikke lading natte rode pluisjes haha Grapje hoor (niet zo lekkah...) We zien wel
hmm smak smak lekkah! Ja Huisartsen wisselen is verschikkelijk. Mijn zusje moest laatst omdat ze een andere zorgverzekeraar had een huisarts uitkiezen die binnen 5 km van haar huis zat. De oude mocht zij niet meer heen want die zat 11 km verder en dat was te ver volgens de zorgverzekering. Nou ik weet het niet hoor, maar als je ernstig gewond of ziek ben ga je toch niet naar je huisarts! Meteen naar het ziekenhuis lijkt mij
Pfff kan ik me voorstellen meid! Eigenlijk had je gelijk weer moeten lessen om je angst te overwinnen, maar kan me voorstellen dat dat moeilijk is! Vooral die eerste straks les weer, maar het gaat vast helemaal goedkomen!
Meiden, wat kunnen 8 dagen nog lang duren zeg pffff. Heeft hier iemand eigenlijk een vakantie geboekt voor de zomer? In verband met een zwangerschap die er wellicht zou kunnen zijn t.z.t.
ja , maar het waren niet echt lessen; ik leerde met m'n moeder. Weet niet of dat in Ned ook kan? Nouja, ff op de tanden bijten he
Wij gaan kamperen in Frankrijk. Mocht ik zwanger zijn dan weten we het nog niet ligt eraan hoe ik me voel. Moet dan nl. wel 3 weken of eenluchtbedje in de tent slapen en naar het strand gaan met een dikke buik likt mij ook niks. Wij liggen nl. zo'n 5uur achter elkaar op het strand per dag