Als ik erg zenuwachtig ben voor iets helpen Bach Remedy druppels ook erg goed! Kan je bijv. bij De Tuinen halen. Succes in elk geval!
Toch ook maar eens kijken dus op h&M.com Zag een heel leuk jurkje bij mama kleding Maar oke zo ver zijn we nog niet Moet eerst mijn eigen kast maar eens opruimen.
Ik ben er weeeeeeer! @ bruisje kwil je toch nog ff een HUG geven @ redi zie wel een vaag streepje mssn over paar dagen nog 1 proberen?
Ik zal even aardappels schillen mijn ventje belde net staat in de file (9km!) en dat duurt dus nog wel even. Word wel half 6 maar ja dan kan ik het opzetten als hij er bijna is. Kunnen we direct eten. Karbonade met wortels en aardappels
@ Susan27 boh dan moet je effe terug lezen haha is veel te veel. @ Florida13 HEY! ja blijf het toch missen dat testen enzo... een echte test junk! nou steuken haha zal wel iets limbo's zijn.. maar ik was het niet.....hahaha Nou meiden schiet nu eens op met die testen! ik wil foto's zien! met 2 streepjes of vage streepjes....
want ... ik... heb... worstjes op mijn borstjes, preitjes oop mijn dijtjes, carbonade en salade op m'n bil... hahah ik woon wel in belgië maar ik ken toch NED liedjes hoor
zit te twijvelen zal ik testen of nog nie haha denk dat ik maar gauw naar de wc ren om te plassen zonder te testen
ik heb vandaag nog een testje gedaan met mars als 'getuige' maar nog steeds t zelfde vage streepje moet gewoon geduld hebben maar is zo moeilijk ben als de doods voor weer een bbz ook al zo dat nu zowat onmogelijk moeten zijn dat t weer gebeurt
Heb meegelezen. Iets tegen Bruisje en Redi met een vaagje opgedroogde test. Welke bedoel je? Die test van Redi had ze bekeken 2 uur nadat ze het hele pipetje had leggeknepen boven de test.
ik ben erg nieuwsgierig denk dat ik zometeen maar even een testje waag wat vinden jullie heb banner van 28 dagen maar kan ook 26/27 dagen zijn heb mijn eitje eerder gevoelt
Thnx Gwn! Zal volgende week is even gaan kijken! Testen zijn net binnengekomen en kon me niet inhouden dus getest...maar weer negatief Nouww dan maar weer wachten. Mm laat die ongie maar komen als ik niet zw ben want dan kunnen we aan een nieuwe ronde beginnen! Maarja weer even afwachten! Nou ik ga lekker genieten van me weekend! Veel plezier allemaal!