Awww Snoopy is ziek... Ze is verkouden... Gelukkig geen niesiekte! (als je kijkt naar mijn albumpje dan de zwart kop haha)
ow jammer meid. weet hoe je je voelt. geniet maar hard en niet te veel stress he, ik bekijk het ook wel rustig. (op bepaalde flipmomenten na dan )
owwwwwwwwwww t ehard geboent whaha moet nu gaan koken vraag me af wie er moeier is ik of de katten elke vrijdag als ik t huis heb geboent zijn ze de rest van de dag KO vaag fenomeen nou neindelijk 17.5 kilo afgevallen en ent sprong mn gulp inene open en ben echt niet aangekomen
puur geluk hoor! schildklier probleem 5 dieetistes versleten Ha raade me mei 2008 aan te gaan sonja bakkeren daarmee de eerste 5 kilo afgekregen daarna na de 1ste zs vlogen ze eraf ik heb een heel groot voordeel bij clomid gebruik maar wil dit volgende week toch effe bij de gyn voorleggen gezond lijkt t me niet
Ik ga even happies maken! Kip met saus en rijst mmmm Hey wie van jullie meiden heeft mijn recept al uitgeprobeert?
@ waterfall SPANNEND @ susan... *zucht* Wat een dompie, hij zette z'n gsm aan toen hij hier in't dorp was. What a chicken. Zal dus zondagochtend worden. Sorry susan! Jeetje, nu keek ik er echt naar uit