Naam + Leeftijd + Hoeveel kinderen * Christa (klein chrisje), 26 jaar, 1 zoontje Thobias 17 maand * Odess, 24 jaar, gaat voor ons eerste kindje! * Robertha, 26 jaar, gaat voor het eerste wondertje! * Lauw, 29 jaar, wij gaan voor ons eerste kindje *Susan, 27 jaar, wij gaan voor de eerste * Marjanne, 36 jaar wij gaan voor de eerste (viaKID) * Pearl29, bijna 31 jaar en gaan voor ons 1e kindje * Pooh82, 26 jaar, we gaan voor ons 1e kindje * Moosje25 26 jaar, we gaan voor ons 1e kindje * Done 23 jaar, 1 zoontje Davy bijna 2 jaar (25-2-07) * Princi, 32 jaar, wij hopen snel ons eerste kindje te krijgen. * Nana 29 jaar, wij gaan voor ons eerste kindje * Manonn 21 jaar, Wij gaan voor ons eerste kindje.
Hi lady's. Ik ben afgelopen vrijdag/zaterdag, 1dag, hoogtens 1,5 dag ongesteld geweest, daarna vrijwel niks meer.. Maar toch negatieve test vandaag. Wat denken jullie, gewoon ongesteld geweest alleen gewoon kort, of denken jullie dat er nog een kansje bestaat dat ik toch zwanger ben? En wanneer zouden jullie dan nog een testje doen? Ik heb nog regelmatig steken in me onderbuik. Er is duidelijk iets gaande vanbinnen, geen idee wat! Ik ga maar nergens vanuit, dus ik denk op naar volgende ronde! Groetjes, Manon
Naam + Leeftijd + Hoeveel kinderen * Christa (klein chrisje), 26 jaar, 1 zoontje Thobias 17 maand * Odess, 24 jaar, gaat voor ons eerste kindje! * Robertha, 26 jaar, gaat voor het eerste wondertje! * Lauw, 29 jaar, wij gaan voor ons eerste kindje * Susan, 27 jaar, wij gaan voor de eerste * Marjanne, 36 jaar wij gaan voor de eerste (viaKID) * Pearl29, bijna 31 jaar en gaan voor ons 1e kindje * Pooh82, 26 jaar, we gaan voor ons 1e kindje * Moosje25 26 jaar, we gaan voor ons 1e kindje * Done 23 jaar, 1 zoontje Davy bijna 2 jaar (25-2-07) * Princi, 32 jaar, wij hopen snel ons eerste kindje te krijgen. * Nana 29 jaar, wij gaan voor ons eerste kindje * Manonn 21 jaar, Wij gaan voor ons eerste kindje. * Noa 28 jaar, gaat voor het 1ste kindje * Mammie Patricia 24 jaar, 1 dochtertje Felicity bijna 2 jaar (07-03-07) ------------------------------------------ Leuk bedacht zeg deze lijst! @noa1980 ik heb je erbij toegevoegd!
Leuk ideetje dat schemaatje. !at gaan er veel voor de eerste zeg. @Pearl: Super! Gefeliciteerd meid! verder las ik dat iemand (weet zo snel even niet meer wie) dacht dat je baarmoedermond laag zat als je vruchtbaar bent, maar dat is juist niet zo- hij zit dan hoog en zakt weer wanneer je niet meer vruchtbaar bent.
Naam + Leeftijd + Hoeveel kinderen * Christa (klein chrisje), 26 jaar, 1 zoontje Thobias 17 maand * Odess, 24 jaar, gaat voor ons eerste kindje! * Robertha, 26 jaar, gaat voor het eerste wondertje! * Lauw, 29 jaar, wij gaan voor ons eerste kindje * Susan, 27 jaar, wij gaan voor de eerste * Marjanne, 36 jaar wij gaan voor de eerste (viaKID) * Pearl29, bijna 31 jaar en gaan voor ons 1e kindje * Pooh82, 26 jaar, we gaan voor ons 1e kindje * Moosje25 26 jaar, we gaan voor ons 1e kindje * Done 23 jaar, 1 zoontje Davy bijna 2 jaar (25-2-07) * Princi, 32 jaar, wij hopen snel ons eerste kindje te krijgen. * Nana 29 jaar, wij gaan voor ons eerste kindje * Manonn, 21 jaar, Wij gaan voor ons eerste kindje * Koeky, 27 jaar, 1 dochter Rianne (17-07-07) * Noa 28 jaar, gaat voor het 1ste kindje * Mammie Patricia 24 jaar, 1 dochtertje Felicity bijna 2 jaar (07-03-07) ------------------------------------------
Ooow OEPS! .. Im sorry! Pearll zie ik! Niet goed gelezen.. Nou ,, PEARL .. Gefeliciteerd! Wat voor baan?! Groetjess
Ik las dat er meer zijn die maart misschien overslaan. Wie allemaal? Aan de ene kant zou ik dol blij zijn. Aan de andere kant December is zo'n rot maand ik ben dan rond de kerst uitgerekend. Vind 't echt heel moeilijk.
@Manon: In theorie zou het natuurlijk kunnen dat je EN langzaam hcg aanmaakt EN alsnog een bloeding hebt gehad terwijl je toch zwanger bent, maar ik denk dat die kans wel vrij klein is. Voel je je zwanger? Je kunt natuurlijk altijd nog een testje doen over een week ofzo, maar ik zou er maar vanuit gaan van niet en ook goed opletten dat je niet je nieuwe vruchtbare periode mist. Veel suc6!
hahaha vond 'm wel geestig ik schrok er zelf van hihi. Ik denk met wat. Wat heb ik nou weer getypt. Ik ben soms wel wat wazig. Of zit wat te denken en dat typ ik dan gewoon.
@nana; Me zwanger voelen? Mmm, niet echt. Ik heb ook geen idee, hoe het is me zwanger te voelen! Haha! Ik heb last van kleine dingen, vooral steken onderin me buik. Maar we zullen het wel zien. Ik ga gewoon weer aan de klus, en dan maar zien wanneer het zover is. Ik wil nog niet aan de temperatuur + ovulatietesten, dat vind ik nog te vroeg. We gaan het zien! Bedankt voor je reactie! Groetjes
@Koeky; O jeetje! Laat ik je nog schrikken ook! haha. Ik volg het soms ook allemaal niet hoor, .. er word zoveel gekletst!
nou meiden ik duik nog ff duf achter me naaimachine ja een echt naaimachine hahahaha misschien kom ik zo nog terug en anders tot morgen
Girls. Ik duik de douche + me bed in. Morgen weer vroeg dag. Koeky, veel plezier met naaien! Allemaal Weltrusten en sweetdreams!
Naam + Leeftijd + Hoeveel kinderen * Christa (klein chrisje), 26 jaar, 1 zoontje Thobias 17 maand * Odess, 24 jaar, gaat voor ons eerste kindje! * Robertha, 26 jaar, gaat voor het eerste wondertje! * Lauw, 29 jaar, wij gaan voor ons eerste kindje * Susan, 27 jaar, wij gaan voor de eerste * Marjanne, 36 jaar wij gaan voor de eerste (viaKID) * Pearl29, bijna 31 jaar en gaan voor ons 1e kindje * Pooh82, 26 jaar, we gaan voor ons 1e kindje * Moosje25 26 jaar, we gaan voor ons 1e kindje * Done 23 jaar, 1 zoontje Davy bijna 2 jaar (25-2-07) * Princi, 32 jaar, wij hopen snel ons eerste kindje te krijgen. * Nana 29 jaar, wij gaan voor ons eerste kindje * Manonn 21 jaar Wij gaan voor ons eerste kindje * Koeky, 27 jaar 1 dochter Rianne (17-07-07) * Noa 28 jaar gaat voor het 1ste kindje * Mammie Patricia 24 jaar, 1 dochtertje Felicity (07-03-07) * Jada1984 24 jaar Wij gaan voor ons eerste kindje
Naam + Leeftijd + Hoeveel kinderen * Christa (klein chrisje), 26 jaar, 1 zoontje Thobias 17 maand * Odess, 24 jaar, gaat voor ons eerste kindje! * Robertha, 26 jaar, gaat voor het eerste wondertje! * Lauw, 29 jaar, wij gaan voor ons eerste kindje * Susan, 27 jaar, wij gaan voor de eerste * Marjanne, 36 jaar wij gaan voor de eerste (viaKID) * Pearl29, bijna 31 jaar en gaan voor ons 1e kindje * Pooh82, 26 jaar, we gaan voor ons 1e kindje * Moosje25 26 jaar, we gaan voor ons 1e kindje * Done 23 jaar, 1 zoontje Davy bijna 2 jaar (25-2-07) * Princi, 32 jaar, wij hopen snel ons eerste kindje te krijgen. * Nana 29 jaar, wij gaan voor ons eerste kindje * Manonn, 21 jaar, Wij gaan voor ons eerste kindje * Koeky, 27 jaar, 1 dochter Rianne (17-07-07) * Noa 28 jaar, gaat voor het 1ste kindje * Mammie Patricia 24 jaar, 1 dochtertje Felicity bijna 2 jaar (07-03-07) * vandergijs 27 jaar, wij gaan voor ons eerste kindje