Ik ook niet hoor mariska, vind een schoonmakster een beetje overdreven maar als ik het geld ervoor had nam ik er een
heuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul ver weg...hihihi.... dames ik ga vanavond pleite.. heb een kinderkledingparty.. of zoiets.. bij een schoolmama... dus wel gezellig.. morgen ochtend werken dus ben er morgen middag weer. sjonge das lang zonder jullie... nou ja.. afkicken dan maar.... Dikke knuffel all.... en tot morgen..
Haha... Dan ga ik ff checken op 420... Zit zelf al in maart, maar ben heel nieuwschierig hoe het hier gegaan is... Doei doei voor degenen die gaan!
Zoals je op mijn banner ziet nog hetzelfde, doen morgen weer een test. En dan weet ik het ook niet meer. Afwachten maar. Heb niet het gevoel dat het raak ik. Voel eigenlijk helemaal niks En jij?
Bij mij beginnen de paniekdagen weer ... steeds naar de wc om te kijken of er geen rood te zien is ... getver! Morgen naar de huishoudbeurs ... das weer een dagje afleiding en dan kan ik moeilijk om de 5 minuten naar de wc.
Leuk ben in gister geweest, ga je ook naar de 9mnd beurs? Was erg leuk, nou ja zondag ga ik weer maar dan met mijn vriend. Kon moeilijk tegen mijn vriendin zeggen nee daar wil ik niet kijken want ik ga zondag al.... Dus maar net gedaan of ik het niet intressant vond. Wilde ook niet te veel zien want dat is dan niet leuk voor zondag als ik alles al gezien heb.
zo, even naar de lijst gekeken op pagina 421. van de 190 vrouwen, maar 21 zwanger, dat is nog wel weinig..... ik heb even de afgelopen 20 pagina's bijgelezen. ik kan het bijna niet bijhouden zo snel als het gaat telkens. Wat mij opvalt is, dat als iemand aangeeft nog niet te willen testen, omdat het nog te vroeg is, dat dan toch veel dames het advies geven om toch wel te testen. Is dat omdat we allemaal zo nieuwsgierig zijn? (ikke wel in ieder geval, hoe sneller we door heel de lijst heen zijn hoe beter) Ik probeer me nu al een paar dagen te beheersen. Eigenlijk wilde ik voordat ik naar de 9maanden beurs ging weten of het wel of niet zo was, maar daar heb ik maar van af gezien, omdat ik als ik een negatieve test zou krijgen, wsl veel te chagrijnig zou zijn en dat is ook niet leuk! Ik ga proberen tot dins dag te wachten
@susan: noop, nog steeds niks.....wel nog steeds van die rare krampjes in mijn vagisnee en buik........heeeeel vreemd herken het gevoel van toen ik zwanger was van mijn eerste, toen ze daar trapte zeg maar ben vandaag laaaaaaaangs de kruidvat gegaan goed he hahahaha Ben bang dat ik mezelf toch alleen maar voor gek zet........ maar ja ik heb mijn mannetje beloofd me in te houden tot 2 maart, dan is hij jarig (als ik nog niet ongi ben tenminste : )
Ik weet niet of we daar wel of niet gaan kijken. Ga namelijk met schoonmama en schoonzus. Misschien wel even leuk om er een kijkje te nemen! Jammer dat ik dan niet weet of ik wel of niet zwanger ben ..., dan loop je toch wel heel anders over zo'n beurs heen denk ik.
Ja dat denk ik ook, vandaar dat we za. testen dan ben ikde evt. teleurstelling al weer wat te boven. Mijn vriend wil hoe dan ook wel heen. Hij wil kinderwagens bekijken. Dat lijkt hem het leukste een wagen en een kamer uitzoeken de rest mag ik doen.
Ik ook maar ga dan een boek lezen. Heb een mooi boek maar zit te vaak hier waardoor het lezen niet echt opschiet.
1: Wondertje & Gepke & Bloempjuh23 & Moaatje 2: Annemonique & meggytje & Lisa1983 & Nikita33 & Paultje80 & theLady 3: Odess & Ricmar94 & Done & mariekebr1 & Zonneschijn & RM1 & wops & Sannie80 & Heitjekarweitje & Robertha & Tigerlady 4: Brendaaa & Bootsy & mariska165 & Jada1984 & Milkhd & Josjo & Ellen1983 & Marieken & Florida13 & Johanna & Monica076 & Morgaantje 5: Patriez & dees75 & natjuh026 & suuskebab & plienneling & Toetje & Maartje84 & Eveline79 & Dicky 6: Pearl29 & noa1980 & Helma30 & Jose & Melanina & Nana33 & JvS 7: Princi & bollemieke & elena21 & equal & kleintje73 & gabylee 8: Joyce81 & IlonaHokkeling & Susan27 & Alecia & Manoe & MSBG & Mosie & Tessa8 & Lente1973& Jade77 9: Bianca82 & Mermaid & Lydia2906 & SSV & suusje2009 & Lienke & MH81 10: Lin71 & dani86 & krumeltje & Senna04 & Tata & Pebbels25 11: Nonja & Maaik & Mischienmama & MJ83 & NomNom& Miracle1984 12: winnie pooh & Mercedes & 86 xenas81 & maloen & xhoneyy & Shyness & knuff83 & Klein Chrisje 13: Zinah & Koeky & Beebie82 14: Speedy123 & Muppet80 & Angel1982 & Inge08 & Mutsevluts & Bink & eva ongeduld & Woezel 15: Mammie Patricia & Anna009 & Mgwc & hanneke88 & Loesje84 & Mukje& Yootje & demisem & Diewertje 16: Moosje25 & Candyjunk & Dorientje & Pooh82 & Miranda & Sammie88 17: Mexicang & SylviaM & Daantje22 & Lafje & Skylar81 & Yza88 18: Liesben & Balleke & Elsken27 19: Vissertje & nienke07 & Ingrid74 & Annie1979 & knippy & Suzan71 & Luukske & Redirosoe & Gwn 20: Angelea & Ranniej20 & berenbotje & Loontje4 & Puzzcat24 & Mamagaai & Luukske & anniepannie & Desmo & Samsung 21: MamavanJordy & yvie & Senna04 & Lieni44 & MyPrecious & Ikkuh26 & Lauw 22: Springmuis & Love Child & Suzanne68 & Natjuh026 23: juf Mariska & jessy1983 & Roxanne81 & Wondertje & Bruisje & Ny81 & Wijfie 24: Lieselke & LJoey & Happy79 25: fl3xgirl & Sunmaid & waterfall & dmoontje & Knorretje84 26: Miracles & patriciavang & Maartje84 27: PamPapilio & Marcia & Nicole1982 & 1984 & Gepke1979 28: surf & Claire85 & Chiquita & Niki83 & Esther1983 & Senna04 & kleintje1 Datumloos: mamaria & Olyfje & Nadine29 & Helma30 TESTMARATHON 20 Februari : * Moosje25 * Gwn * Puzzcat24 24 Februari : * Anniepannie * Roxanne81 24 Februari : * Happy79 28 Februari * fl3xgirl * Bruisje 190 Dames voor Pink Baby Dust 21 Zwanger , 87 Ongesteld , 11 Negatieve test , 4Twijfeltest , 4 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 2 Vlindertjes