manlief zou geen elkftal willen maar wel t trouwboekie vol en ik heb hem gezegt ik ben geen fokkonijn ik zie t wel eerst 1 uk zien te halen hahaha
nou wij hebben al 2 meiden en hebben door omstandigheden het echt heel erg moeilijk gehad afgelopen 5 jaar en nu is eindelijk na veel knokken ons leventje weer rustig, en we willen nog heel graag een 3e kindje erbij om het geluk te bezegelen. Echt het verschrikkelijkste tot het verschrikkelijkste is de revue al gepasseerd en onze oudste is echt een moeilijk kind, en dat kunnen we tot nu toe goed handelen, dus denken een 3e kindje goed aan te kunnen. Wij denken dat een 3e kindje ons gezin echt kompleet maakt. Mijn vriend wil er 4, maar ja dat gaat niet altijd zo makkelijk natuurlijk en het huis word anders ook te klein hahahahha en jullie?
Ik weet het nog niet Eerst beeb 1 maar aan de andere kant is het juist beter als je kind opgroeit met een broertje of zusje toch?
nou ik ben ook enigskind geweest en ja, als je niet anders weet is het ook niet erg! Ik merk wel dat mijn dochters enorm veel aan elkaar hebben voor steun en ze vervelen zich niet zo snel. Al moet ik wel zeggen dat Angel (de oudste) het soms wel moeilijk vind daardoor om zelf wat te verzinnen om te doen. (Ze schelen maar 1 1/2 jaar)
Wij gaan voor de X-adventure met 3 wielen. Op baby-dump.nl staan echt super veel wagens maar ook kamertjes. Zit door heel ned. Wij willen graag 2 kids.
ik ben oud prenatal medewerkster en kies zelf persoonlijk voor de quinny freestyle 4 xl Goei degelijk stevige wagen we rijden geen auto en ik zal dat nooit doen ivm epileptie dus goeie wagen om veel boodschappen te doen en hele einde wandelen daarnaast zijn losse quinny onderdelen goed los te bestellen en is er een goei service van quinny
Ja wij hebben ook de X-adventure maar dan 4 wielen Wie wil trouwends WoW = world of warcraft ook proberen? http://www.trywarcraft.com/index_nl.html
dames van het goede leven: ik heb hier 3 knorrende maagjes! En die van mezelf natuurlijk! Ik kom vanavond nog ff aanwaaien. Eet smakelijk voor degenen die gaan eten! Doei kus
Wij hebben gekozen voor 2 kindjes, maar toen wisten we dit alles nog niet. Nu zijn we blij als we er uberhaupt 1 mogen krijgen.
Ik wil graag 3 kinderen maar m'n vriend zegt dat er met 3 altijd oneinigheid is... wat ik niet geloof. Hij is zelf maar met 2 dus vraag me af waar hij het vandaan haalt. Hij zegt: 2 of 4. Daarbij, wij zijn hier thuis ook met 2 (m'n broer en ik) en wij zijn echt vuur en water. Al altijd geweest, altijd oneinigheid. Karakters botsen enorm. Rotkerel
Zo, kan ff snel een paar vliegen in 1 klap slaan voor ik weer met mijn neus de studieboeken in moet . @flex: gefeliciteerd met je laptop joh! Super mooi cadeau! Maar ehh... waarom gaf ie hem nu al dan? @knarboor: ik zie op allebei duidelijk een streepje, op de meeste recente een nog iets donkerdere dan op de eerste, dus zit volgens mij wel goed! Gefeliciteerd alvast voorzichtig! @kinderwagen vraag: ik twijfel zelf eigen tussen de Maxi Cosi Mura 3 en de Quinny Speedi. Al zag ik gister nog een andere mooie, alleen ben ik daar de naam van vergeten. Maar ja, eerst maar eens er mee lopen en zelf in- en uitklappen enzo in een winkel idd! @hoeveel kids vraag: we zijn er niet van te voren al uit. In elk geval graag meer dan 1, als dat voor ons is weggelegd, en waarschijnlijk ook wel meer dan 2 (lees: 3 of 4), maar ja, eerst maar eens kijken hoe het allemaal gaat. Ons huis is sowieso te klein voor meer dan 2, en ook met 2 wordt het al heeeeeel krap. Ik denk trouwens dat ik morgen maar weer ga testen voor de zekerheid... wat vinden jullie?