oja... m'n mams heeft dus vandaag een andere auto gekocht nadat een domme promogirl (redbull) in haar koffer reed en onze Opel perre total verklaard werd... dit is 'm: Lekker ding, rijdt echt goed en is heerlijk zitten. Wel 2dehands he.
komt me heel bekend voor, vroeger riep ik ik wil graag 4 kids.... en nu denk oooooooooooo met 1 ben ik al tevree
Denk dat we Knarboor mogen feliciteren . Zie dat je eigenlijk net zo ver bent als ik; ik wil stiekum ook al testen maar ga braaf wachten tot dinsdag... Voel wat ongikrampjes (maar normaal eigenlijk alleen een paar uur van te voren last van dus...hoop dat ze wegblijven!
zP is te verslavend... heeft geen zin om nog voor 10 min een tukkie te doen ik ga me effe opfrissen en dan zoooof op de fiets met de cadeaus Fijne avond allemaal verder!
Mooie auto lady Ben opzoek naar birkenstocks voor de zomer, zit nuop omada.nl Mooie schoenen en gratis verzenden. engratis retour. Leuke site dus
Teenslippers met een goed voetbed. van die zusters dingen http://www.comparestoreprices.co.uk/ima ... ramses.jpg
Snappie nou wat ik bedoel Alleen verkopen ze die niet bij ons dus was ik ff op internet aanhet zoeken maar mijn maat is overal uitverkocht in de zwarte kleur die ik graag wil
Nou ik ga weer, lekker eten en op verjaardag bij mijn zwager. Morgen 9 mnd beurs, ben benieuwd wat mijn ventje ervan vind. Fijne avond nog en misschien tot morgen
Oow zulke dingen! Ja ik snap wat je bedoelt, alleen kan ik niet op teen dingen lopen, brrrr heb het heel vaak geprobeert maar het doet zo'n pijn. Maarja wat wil je met brieke voeten haha .. Fijne avond en Oant Moarn
Zozo .... niet echt veel roze erbij he ... we staan al een tijdje een beetje stil hier. Maar ik wil wel de volgende zijn die op roze mag hoor Nog even een paar dagen geduld voor dit dametje!
Dan kan je echt goed blind typen, achte de laptop zie je toch maar bitter weinig van wat hier staat geschreven.