ik ga ff de aflevering van gister van gtst kijken op me pc spreek jullie vvanavond wel en anders hou ik jullie up to date fijne avond allemaal
nou het gekke is, dat ik drie dagen daarvoor een aardig positieve test had, de dag daarna ineens niet meer en zo gaat het eigenlijk door.......
BRUISJE DIE IS ZWANGERBRUISJE DIE IS ZWANGER BRUISJE DIE IS ZWANGERBRUISJE DIE IS ZWANGER BRUISJE DIE IS ZWANGERBRUISJE DIE IS ZWANGER BRUISJE DIE IS ZWANGERBRUISJE DIE IS ZWANGER BRUISJE DIE IS ZWANGERBRUISJE DIE IS ZWANGER BRUISJE DIE IS ZWANGERBRUISJE DIE IS ZWANGER BRUISJE DIE IS ZWANGERBRUISJE DIE IS ZWANGER BRUISJE DIE IS ZWANGERBRUISJE DIE IS ZWANGER Oja, GEFELICITEERD! BRUISJE DIE IS ZWANGER BRUISJE DIE IS ZWANGER BRUISJE DIE IS ZWANGER
@bruisje hey nog ff snel een vraagje jij heb dezelfde test als ik en de streepjes zijn ook hetzelfde die van de kv ben ik toch niet gek naja vandeweek een mooie test erop heb nu echt geen zin om te testen wil gewon een superduidelijke test laten zien *kijkt gtst*
dames.. ik wilde de lijst ff aanpassen, maar hij staat idd erg ver weg.. en t gedeelte waar staat hoe je het plaatje er weer op moet zetten is weer verdwenen dus mij lukt t niet meer... maar ik mag op roze en hoe dubbel.. ricmar mag op oranje.... Ricmar.. HELE DIKKE KNUFFEL MEID...
Waaaaaaaaaaah bruisje, gefeliciteerd meid! @ dicky en redirosoe, klinkt allemaal wel erg goed bij jullie hoor! Dicky, succes met testen morgen. Wie weet wel een positest nu na al die nega's en een posi... Licht ook wel aan het merk waarmee je test volgens mij. De een is gevoeliger dan de ander.
@helma.. Whahahahahahahahaha.. THNX MEID @Dicky.. das wel raar ja....nou ik ga me suf duimen voor je.. @Redi.. idd.. als je de rode vlek helemaal rechts wegdenkt is t 2e streepje behoorlijk t zelfde.. zelfs nog duidelijker.. tis dat t echt te laat is afgelezen en je veel te veel urine hebt gebruikt, waardoor ie nu echt niet betrouwbaar is en ik dus niet met zekerheid jaaaah durf te zeggen...maar ik heb ook met veel urine of weinig nog nooit een indroger gezien .. die van mij blijven bij negatief altijd witter dan wit....op dat ene streepje na dan he..hihiihi
dames ik ga bankhangen.. moet morgen ochten om 6.30 werken dus ga vroeg naar bed.... succes aan de testers morgen ochtend...en tot morgn middag weer.. knufff
o ok kan het in ieder geval vragen natuurlijk, ik weet echt niet hoe dat zou moeten en als ik eerlijk mag zijn is er teveel geestelijke energie hier in huis aanwezig zeg maar
Ff snel het maak niet uit hoe licht een test is een streep is een streep. Ik denk ook wel dat je test van gister positief was maar je had er echt te veel urine op gedaan. ik denk dat een test morgen geen kwaad kan alleen 4 druppie plas en geen pipetje \/
Ja klopt je hebt helemaal gelijk... Maar toch hou ik deze test het liefst nog even totdat ik zwaarder overtijd ben... Ik heb de ongi/zw test vloek namelijk als ik test word ik ongi... En WoWen rules haha Ja he tante mars!
Ben 2 daagjes weg geweest en jullie hadden gewoon 50 bladzijdes volgeschreven Veel te veel om bij te lezen. Hebben we alweer nieuwe zwangeren? Zelf heb ik wat gelig slijm(sorry) en schijnt te betekenen dat je ongesteld gaat worden.Morgen NOD...
Ja dit spel is stoer je moet eerst even de basis dingen onder de knie krijgen Daar ben ik dan weer voor!
Jaa BRUISJE hihi!! Verder volgens mij niet, Ja waterfall had een streepje. jammer van die aankomende duivels