meiden, zit er hier een te gapen achter het scherm niet normaal hahaha @claire ik heb je site gezien, heel erg mooi!
Uhm, mag ik vragen of je ooit wel eens iemands verhaal volgt, of alleen je eigen berichten het belangrijkst vind? Ik heb helemaal geen kinderen, heb 28-01 te horen gekregen van we alleen een vruchtzak in me buik had. En dat ik neig naar PCO en dat ik de as. ronde met clomid moet beginnen, en dat we ondertussen al drie jaar bezig zijn? Nee! blijkbaar! En tegenover mij hoef jij je niet te verantwoorden.. *DONE*
heel gezelly mn eerste vaste client (oud koppel) in de thuiszorg zijn we zo goed bevriend mee geraakt schatten van mensen!
@Claire: inderdaad erg mooie site! Nu ben ik ook helemaal gek op Winnie the Pooh, dus... Ik hoop echt heel erg voor jullie dat de MMM uiteindelijk iets heel moois op gaat leveren! (Of stiekem toch spontaan natuurlijk... of kon dat al niet meer? Sorry, ben het beetje kwijt met alle verhalen hier ) Dit moet je trouwens niet verkeerd opvatten, maar mocht je een iets betere vertaling van het gedicht in het Engels willen, dan moet je maar ff roepen
ja vind het ook echt super heb in november helpende 2 op da vinci afgerond. ik kom uit de horeca uit de kueken en dan dit, maar ik vind het ook echt heel erg leuk
dank je gwn, hier is t verhaal te veel om effe weer te typen http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=
vind mn werk echt fantastish.. Manlief is echt stinkend jaloers dat ik letterlijk elke ochtend zingend de deur uit gaat hop op de fiets met mn muziek hahaha
lieve vrouwen, ik ga er vantussen, mijn mannetje is helemaal zielig alleen aaaaaaaaaaaaaaaachh zit al veel te lang te interneppen hihi weltrusten voor straks slaap lekker en natuurlijk iedereen nog een hele fijne avond!1 kus
Uhm je had het over gevoel,niet testen... Dat je het voelt zwanger te zijn Ik typ gewoon dat hoeft niet perse En wat bedoel je met "zegt ze" Ik hoop dat het aan mij ligt,dat ik zo happig ben...
Oeh Oeh Hier sinds een half uurtje krampjes zal mij benieuwen heb nog steeds onmeunige last van me borsten en misselijk Duimen jullie voor me dat die rot duivels niet komen liefs roxanne
Had het wel al gelezen ja, weet alleen niet altijd meer wat pcies bij wie hoort... . Wat een geschiedenis joh! . Petje af dat je er zo open over bent en nog zo goed met anderen kan meeleven! Dat het na de 27e maar eindelijk allemaal bergopwaarts mag gaan voor jullie!