Ja goedzo!Het moet gewoon! Apart niet dat er mensen zijn die beebs krijgen en ze niet willen soms een aantal achter elkaar... En de meiden die er echt alles voor willen doen moeten er ook alles aan doen
ja daar heb ik genoeg ervaringen mee *zipt dr mond* en ook hoeveel echte vrienden je uiteindelijk overhoud gelukkig heb ik echt een gouden vriendschap van al 17 jaar echt een topwijf!
Wat stoer! Ben echt blij voor je! Mijn vrienden kring bestaat uit msn/zw pag dinnetjes en een schoonzus Hmm das ook niet gezond whaha
hihi bij mij is t ook mn dinnetje en ik we zijn onze eigen bende en manlief 2 vrienden de rest van de kring bestaat uit ouderen mensen
M ja snap er ook niks van.. Maar ik heb er 1 hand overhouden de rest heb ik aan de kant geschopt na 3.5 jaar zijn ze nog altijd niet hier geweest en wat van moeite is het om even te bellen of wat dan ook! Geen lijkt me maar voor hun wel blijf er dan maar Ciaao hahaha
@tante mars nou sorry maar ik dacht dat je al 2 kids had maar heb je denk ik met iemand anders verward ik snap je reaktie maar vind mijn eigen dingen echt niet belangrijkste hoor vond dit wel weer een rare opmerking geeft niks @puzzcat ze ? nee daar bedoel ik niet jou mee jammer maar helaas hahaha je hoeft niet overal op te happen @iedreen ik heb een beetje het gevoel hier dat ik niet echt welkom ben reakties zijn een beetje finnig en kortaf soms hellemaal geen en das normaal hellemaal niet zo daarom was ik er vandaag ook niet ik vind het erg jammer omdat het forum me altijd erdoorheen heeft geholpen we komen hier niet om elkaar af te snouwen maar elkaar te helpen en leuk en soms minder leuk nieuws te wisselen ik weet niet echt wat ik hier mee moet maar baal er wel van maar goed wie weet bedoelen jullie het niet zo en valt het allemaal wel mee maar toch meiden ik moest het even kwijt en idd ik ben niet kwaadaardig vind dit gewoon jammer terwijl ik al een tijd op deze pagina zit
Bruisje gefeliciteerd! super meid! Hier een rotavond, rotmaand, rotjaar? ik ga niet in detail maar ik ben bang dat ik na deze ronde weer aan de pil ga, voor geen idee hoelang.. zit hier nu te janken en te vloeken puur omdat ik dus zwaar genaaid ben door de UWV en mn eigen lijf.. ik kan ff niet meer
ik kreeg van veel internet vrienden meer steun dan van mn mans vrienden 1 daarvan heb ik van de week eens effe wat gezegt toen ie na lange tijd om half 12 ons effe belde toen ging ik effe *PLOF* heb een goeie kennis in amerca zitten heb heel leuk contact met een australier (zowel manlief als ik) en zon beetje verspreid over de heel europa heb heel leuk contact met kennisje in italie waarmee we elke dag effe checken hoe t met onze gezondheid gaat
*leeft heel erg met je mee* ik weet niet wat er echt loos is maar ik las uwv ik ken dat hellemaal ik zelf zit nu in de schuldsanering en heb 60 euro per week wat niet echt goed van rond te komen is maar we willen toch onze wens uit laten komen geef de moed niet op meis denk er goed over na voor je straks weer aan de pil gaat wie weet is het het niet waard ik leef met je mee
aww er hoeft toch niemand voor elkaar weg te blijven? we kunnen moeilijk allemaal elkaars beste vriendje bij wijze zijn kan het ook gewoon bij hoi en doei en hoe is t houden? *edit* god t gaat lekker de laatste weken met mn spellingsfouten