NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hmm...Er mankeert wat aan je ogen want lees AUB even wat ik typte
    Ik schreef : Wat bedoel je met "Zegt ze?"
    Niet ik zegt ze,maar bruisje
    Gaat over haar test,en lijkt alsof je haar niet gelooft...
    Daarom vraag ik op een normale manier,wat je ermee bedoelt

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik bedoel het niet raar hoor.
    maar dat gevoel heb ik gewoon soms :oops: Solly.
    Tuurlijk kan je met iemand in de war zijn gebeurt een ieder wel eens.
    En ik weet heus hoe zwanger voelen voelt. En dat jij je daar heerlijk bij voelt is heel fijn!

En ik denk dat een ieder ze eigen mening heeft over jou test, en ja die mening zou je ook kunnen accepteren, maar je schiet meteen in de verdediging en komt met allemaal antwoorden. Je hebt het gevoel dat je je niet welkom word geheten hier. Maar dat is niet waar, iedereen is welkom natuurlijk.

Ik kan ook begrijpen dat sommige mensen wat kort reageren als ik heel eerlijk ben.

En ik bedoel dit bovenstaande echt niet RAAR

3. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    aha ze is dan idd bruisje
    niet negatief hoor dat vorige bericht
    maar je weet het is moeilijk om te tikken wat je ook echt bedoeld daarom zijn er echt veel misverstanden hier
    ik ben 1 grote lolbroek en altijd vrolijk
    dus neem me met een korrelzout als ik iets zeg wat niet zo bedoeld was

4. puzzcat24

Ohh meid
    Laat je geluk niet niet bepalen door een instantie!
    Als het om geld zaken gaat,er zijn meer wegen die leiden naar rome ;)
    Mijn favo uitspraak:Achter de wolken schijnt de zon 8)

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

slaapse allemaal!

6. puzzcat24

Ja dat is zeker zo,daarom vroeg ik ook even na ;)

7. puzzcat24

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Never Give Up The Things They Make You Smile Moppie..
    Je komt er echt wel. Denk aan je

9. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    ok ok dan zijn we daarover uit
    ik geef toe dat ik me nogal snel aangevallen voel
    ook mijn solly daarvoor :oops:
    maar goed kan niet met iedereen vriendjes zijn
    maar ik weet zeker dat op dit forum hele leuk meiden zitten
    alleen het is altijd heel vreemd om niet te weten wie er achter de lettertjes zitten
    daarom mijn website
    dan kan iedereen me in levendelijfen zien en horen
    nou ik hoop dat alles weer recht is zo
    vind het veel te fijn hier
    en ik zeg eerlijk dat ik aan niemand een hekel heb
    heb zeeen geduld

10. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Thanks.. thanks allemaal!

T grote punt nu is dat ik nu even niks krijg.. ik NU pas weet dat ik recht heb op al JAREN een WAjong uitkering.. en ik dus nu overal pas achteraan kan terwijl dat allemaal weer heeeeel lang gaat duren..

financieel is t dus even t janken waard.. en dan is t nog maar de vraag of ik alles wel ga krijgen waar ik recht op heb.. dan is alles in 1 klap opgelost (Als ik dat toch verdomme s eerder wist :evil: :evil: ) maarja.. gaat dat wel lukken?

Ik ben dus echt woedend nu maar kan tegelijkertijd ook niks.. dit duurt nou eenmaal lang maar wachten kunnen we ook niet! de afgelopen maand nogal veel tegenslagen gehad weer en op een gegeven moment is t gewoon op!

Dus eerlijk is eerlijk, ik weet niet of t reeel is nu stug door te gaan met onze wens.. puur omdat we t willen.. krijg ik die uitkering(en) waar ik recht op heb NIET.. tsjah.. dan weet ik niet waar we t geld vandaan gaan toveren.. :( :cry:

Ik zou nu wel meerdere mensen door een muur kunnen trekken.. echt! ik had gewoon minimaal de afgelopen 2 jaar financieel veeeel ruimer kunnen zitten! en nu, nu pis ik gewoon naast de pot waarschijnlijk..

ik ben te ziek om normaal op mn fiets boodschappen te kunnen doen maar recht op iets? nee dat zal wel weer niet..

Ik weet t gewoon echt ff niet meer :cry:

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Shake Hand
    je heb mijn hyves ook hea ;)

12. puzzcat24

Meid het aanvragen van de wajong ben ik ook mee bezig
    Het duurt even maar hou vol!
    Ze gaan alles uitzoeken,en als je psy en lichamelijk er recht op hebt is er niks aan de hand!
    Hou vol meid!

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    even voor de duidelijkheid, ik kreeg ziektewetuitkering en ik kwam er pas halverwege januari achter dat die eind januari is gestopt ;)

in december hadden we alles lekker uitgerekend en gedaan.. en nu in een klap.. ppfffffff :(

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    das flink sucksdan zeg :( .

15. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
  16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Nog 16 minuten \:D/ :thumup:

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
  18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    In principe heb je helemaal gelijk..

maar op t moment weet ik niet of ik dat volhouden wel gaan redden.. we komen nu gewoon echt dat kleine beetje uitkering van mij zwaar te kort, en echt ruim hadden we t al niet! dat en alle tegenslagen..

ben nu gewoon echt bang dat we zwaar in de problemen gaan komen voordat ik uberhaupt wat weet :cry:

en ik vind dat ik minimaal 80 afgekeurd hoor te worden nu, en dat al vanaf mn 14e ben..

maarja mocht ik t nu al krijgen krijg je met een jaar terugwerkend.. terwijl ik t hele jaar daarvoor ook al gewoon recht had op! naar dat geld kan ik dus sowieso al gewoon fluiten want dan had ik t zelf allemaal maar moeten weten en moeten aanvragen..

ik heb verdomme 2 jaar gelopen bij die uwv en kwam er vaak zat.. ipv dat 1 iemand noemt dat ik misschien ergens recht op heb.. nee.. ik wist echt van niks! als ik had geweten dat ik ergens recht op had!

En volgens mij heb ik t zelf nog gevraagd aan mensen hoor.. maar ik had nooit ergens recht op..

19. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    ok ik snap hem hellemaal heb me ook bloed zweet en tranen gekost om die uitkering te krijgen
    je moet even kijken of er iemand in de buurt is een stichting mee
    of msd
    iets van maatschappelijk werk die kunnen jou daarin helpen ik weet zeker dat dat goed komt
    mag ik vragen wat je heb ?
    ik heb zelf ook wajong
    maar weet ook dat ze op moment erg moeilijk zijn met uitkeringen verstrekken
    ga erachteraan meis
    en mijn vorige bericht zei ik het al
    en werd ook meer gezegt dat je je kinderwens niet kapot moet laten maken door een instantie
    iedere burger heeft RECHT op een minimum
    vergeet niet bij sociale dienst aan te kloppen die moeten je geld geven
    totdat het uwv het gaat doen
    dus ga er achter aan meis
    hoop dat je er wat aan heb

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Nou ik ga maandag weer bellen naar mensen.. maarja, tegen de tijd dat ik iets van de uwv hoor zijn we een maand verder.. en dan nog maar zien of t zomaar lukt.. ik ben gewoon echt bang dat we nu gewoon niet zolang hebben..

constant elke cent omdraaien is ook niet iets om vrolijk van te worden..

En recht op t minumum, jup.. maar mn vriend verdient goed en daardoor heb ik mooi pech he?

Ondertussen ben ik medisch druk bezig een diagnose te krijgen..

Wel heb ik nu meerdere diagnoses waaronder dagelijkse chronische hoofdpijn (24/7 hoofdpijn)
    en PDS

ook heb ik waarschijnlijk CVS/ME en of er meer is of een andere oorzaak wordt naar gezocht..

ook pfeiffer heb ik gehad en dat leek nu nog in mn bloed te zitten, die onderzoeken worden ook ff goed gechekt nu..

al met al zou je zeggen genoeg redenen right? maarja.. als ze er nou een half jaar eerder mee kwamen!

Nee nu kan ik ff geen kant op en kom ik er bij toeval zelf achter! :confused: :evil:

Deel Deze Pagina