@ hier nog niks. Anniepannie heeft nega getest hé wat ik me afvroeg, is het niet leuk om te kijken of er een soort chat te maken valt op de pagina met een terug te lezen geschiedenis voor degenen die er niet zijn?
Een chat is sowieso makkelijker dan dit forum ... want wij gebruiken het ook meer als chat dan als forum toch ... is eigenlijk veel makkelijker
Ja das waar! Dames, ik ga mezelf en de kids ff fatsoeneren en spreek jullie vanmiddag wel ff nog! Goede dag vandaag! X
doei doei ... heb net trouwens eens al mijn dagen van de verschillende cycli op een rijtjes gezet, kom ik op een gemiddelde van een cyclus van 27 dagen.
Heb je die test gezien in het testen topic onder zwanger worden? Is allemaal (schaam)haar er omheen hihihihihihihihihih....
wees blij, dat is een heel mooi gemiddelde! en inderdaad een chatfunctie zou beter werken hier op het forum, want die pagina's vliegen erdoorheen!
hey hallo allemaal nou hier zijn er nog steeds geen malle rooie beestjes ik dacht moet het ff vermelden ik zou jullie op de hoogte houden ik wil maandag een afspraak met de huisarts maken maar doet hij ook een zwangerschapstest ?
Ik ga zometeen lekker zonnebankje doen en lekker maskertje op het koppie. Ga mezelf even lekker verwennen!