@lieselke We zijn aan het uitvogelen of ik een paarse of witte jurk wil... Denk dat ik ga voor de paarse met buigzame hoepelrok @Tante mars Hier komt ie! "Happy lotte zw.pag daytoo you! Happy lotte zw.pag day too you! Happy lotte zw.pag day too tante mars! Happy lotte zw.pag day too you!" @Gwn Meid Het is veel beter als je er nu al bij stil staat,wou dat ik eerder geholpen was,of dat ik bepaalde dingen over mijn lijf beter wist "Way back when" Dus als je je niet goed voelt,kom voor jezelf op! Of het kan zelfs nog dat het ontpillen is he... Pfftt wachten wachten wachten... Ohh meid...
Zo deze dame is weer lekker fris en fruitig .... eerst zonnebankje en daarna lekker gezichtje gescrubd en gemaskerd. Voel me weer helemaal het vrouwtje! Dit is trouwens een maand zonder een enkele symptoom, geen buikpijn, geen hoofdpijn, geen zere borsten/tepels, geen zere rug. Alleen mijn huid wordt steeds gaver, maar dat kan ook van zonnebank komen. Weet niet wat ik er van moet vinden?!
Oh wel heel af en toe een steekje in mijn buik ... maar dat mag eigenlijk niet genoemd worden.' Ik vind trouwens wel dat er weinig zwangere dames zijn deze maand ... toch?
Ik vind de banners van zwp niet echt mooi ... maar ze kloppen wel en tellen ook door. Dat is volgens mij bij banners van andere sites dan weer niet!
Zal ik me dan even mengen? Om dit tot een gesprek temaken haha Ja klopt qua kleurtjes mogen ze wel wat leukers verzinnen
Hihi .... ik ben ondertussen ook even op de andere forums aan het lezen. Sommige topics zijn echt wel leuk om te bekijken. Zit eigenlijk alleen maar hier op het NODforum.
Mwuhahahha,, me ventje kookt altijd en die is dus niet van die planken onder het vlees en dan gaat ie kruiden zonder zo plank en dan word het ranzig .. Uhmmm uh ja mischien zijndie niet tekenen ook wel goed .. Ennuuu puzzals je een leuke site heb stuur ffkes door via msn okeee
hej hej, als nieuweling weet ik niet preceis het hoe en wat, maar ik drop mijn vraagje toch maar hier...teel me if i do it wrong! Elke maand voel ik mijn ovu door krampen, soms twee keer in een maand. de eerste keer is dan eigenlijk altijd mijn ovu. Nu zou ik volgens die stelregel gisteren of vandaag mijn nod hebben, maar nog niks...sinds woensdag weeig gevoel in mijn onderbuik. Vroege test negatief...ik kan ineens niet meer op ijn gevoel vertrouwen, snap het niet meer...
Meid Ik denk dat het goed is dat je toch een maandje of 2 gaat ovu testen Want ik kan mijn eisprong ook voelen,maar die 2de kramp waar je het over hebt is soms de boosdoener waardoor ik het zie als de eisprong Dus heb ik 2 maandjes ovu testjes gebruikt en nu weet ik het 100% welke van de krampjes de eisprong is Ow en je Luteale Fase kan ook verschillen mijn LF is 15 Wat is jou Lf?
Ik vind helemaal niks... Alleen van die moeilijke codes enz Je weet wel van die computer taal Ik kan me er niks mee worden... En hubbie is nu zijn site aan het bouwen dus kan hem niks vragen
ben ik heel dom als ik zeg dat ik niet weet wat LF is? Bedoel je de tijd tussen ovu en ongi? Das altijd 14 dagen, zo kon ik dus altijd checken welke van de twee mijn ovu is...Althans dat was de afgelopen 5,6 maanden zo...daarom ben ik in de war....maar ik heb geduld. Hen ovu testen gebruikt deze maand, maar van het KV en heb geklezen dat die echt heel slecht zijn! Die gaven al 6 dagen positieve uitslagen...WElke tests gebruik jij?
Ik heb die van babyboomshop.nl gebruikt die doen het goed En LF is de periode tussen je eisprong en je ongi klopt Hoelang ben je overtijd dan meid?