nóg niet.... sjonge! Normaal gaat het vanzelf, en dan wil je naar de volgende pagina en dan lijken ze opeens zoooooo lang... tis net als met de hahaha
*breekt in* kom ff melden dat ik morgen naar de dokter ga en doe morgen een test voor ik daar heen ga en neem hem dan mee scheelt toch weer en dan hoop ik jullie snel goed nieuws te melden blz 500 wowww gaat lekker zo haha heb gister een gitaar voor de wii gehad dus ga die ff lekker uitproberen spreek jullie vanavond of morgen weer *breekt uit *
Wow, pagina 500......pfffff! Iedere dag als ik kijk moet ik zo ontzettend veel teruglezen, het is bijna niet te doen! En wil natuurlijk wel weten hoe het staat met mijn mede-februari lotgenoten! Is het al donderdag? ohhh nee, wat duurt het toch lang! Schiet niet echt op....Het forum helpt dan ook niet echt mee......Wordt daar helemaal nerveus van, het is echt superverslavend! Fijne zondag allemaal...........! Knorretje84 gaat even haar zelfgemaakte pasta controleren.....hihi!
Zelf gemaakte pasta? haha Wij zijn vannacht aan het snoepjes maken geslagen ze zijn nog lekker ook haha
Jullie zijn gek...whahahahahhahahaha..... (en 1 pagina telt 15 berichtjes.. das makkelijker checken...hihihihhi)
@tante mars: Zelfgemaakte snoepjes...jammie.....wat heb je gemaakt en kan je ze niet ff via de computer naar mij toesturen? Krijg er honger van!
peek a boo! @ bruisje whahaha ik had mn felicitatie voor je in november mamas gegooit hopelijk iedereen een fijne zondag? net effe lekker gedouchet voel me raar straks kippetje met aardappies en sprrrrrrruiten!
He, bruisje wat zie ik nu. Ben je weer zwanger meid. Gefelicteerd, helemaal geweldig. Hopelijk gaat het nu goed.
@ Knorretje84 : Snoepies met Mandarijn smaak *jam*. haha @ Claire wij eten aardappels met doppertjes en een gehaktbal . En indd we gaan voor die andere 500
heb net de oorlog verklaard aan de buren (portiek naast ons) niet normaal zeg leuk dat ze met 6 kinderen in zon huisje gepropt zitten (2 slaapkamers) maar we worden niet goed van tegen de muren bonken en het gekrijs maar ook echt gekrijs tot middernacht manlief en ik zijn effe omgeweest en ben daar effe flink geploft zeg we hadden ze van de zomer ook al een paar keer gewaarschuwt