Schoppen schoppen schoppen Nee dat is grapje natuurlijk .. maar fijn zulke buren zeg.. Ben dan toch wel blij dat ik vrijstaand woon.. Geen last van de buren.. hiihi
we staan al een tijdje ingeschreven voor gezins woning, maar aangezien ze hier wijken aan t platgooien zijn en heropbouwen is er eeen heeeeeeeeeele lange wachtlijst we hadden al puur geluk met deze woning, Kwamen terug na 4 jaar in rotjeknor
@Claire.oeh dan ga ik m zo ff lezen..hihihi @MvJ.. ja ik mag weer gelukkig zijn, maar dat is wel heel moeilijk hoor.. durf nog niet zo goed... Buren.. hier hele lieve.. rustige en sociale buren.. dat scheelt een hele boel....
Dan mag je indd blij zijn dat je een woning heb gekregen. Wel ontzettend balen dat het overal zolang duurt, hier is de ene week inschrijven eerste keer reageren en je heb het huis *als het je aan staat*. Maar dat is ook echt alleen hier heb ik wel gemerkt de afgelopen tijd. Maar de koophuizen zijn niet te slijten, beide huizen naast ons staan te koop en tegenover ons ook 1. Dus blijf voorlopig nog even trouw in dit rot dorp, tot de economie weer wat beter is en we ons huis voor een leuke prijs kunnen verkopen
Tante Mars: ik heb idd een site aan gemaakt voor ons brusje. Bruisje: ik vind het helemaal geweldig voor je. Snap goed dat je nog niet zo blij durft te zijn. Maar probeer toch een beetje te genieten meid. Het is zo snel voorbij. Krijg je nu ook snel een echo?
Gelukkig maar,, maar wat zei je Hubbie? Ben ik wel benieuwd naar.. Ben totaal niet nieuwschierig hoor
hubbie is net als ik verbaasd, blij en bang... en erg voorzichtig...eerst die eerste weken door.. en vroege echo mag ik wel, maar denk niet dat ik dat wil.. wat als het dan alsnog mis gaat.. dan heb ik beebje gezien endat lijkt me onoverkomelijk...denk er nog overna...ga pas met 6 wk de vk bellen.. niet eerder..
ik ga dan wel met r overleggen....misschien dat ik er met 6 wk wel anders over denk.. ben nu bij elk toilet bezoek al blij als ik geen roze of rood zie.. bij elk krampje of steekje breekt t zweet me uit.. weet dat t erbij hoort, maar t maakt me dubbel zo onzeker..