Zo, ivm de carnaval al een tijdje niet gelezen. Ik heb ook niet alles terug gelezen. @ mamavanjordy & bruisje gefeliciteerd hoor! Hier nog steeds op de wachtbank. Vandaag dag 31. Dit is het langst wat mijn cyclus ooit heeft geduurd en nog steeds geen . Ben hard aan het duimen. Ik hoop ook dat ze weg blijven. Ga pas na de carnaval testen. Wilde aan de ene kant vanmorgen al testen maar iom vriendje nog maar even wachten. Dan liever een knalpositieve test. (.) (.) zijn pijnlijk en wat zwaar en heb last van rommelingen in mijn buik. Ook heb ik weinig/geen honger terwijl ik eerst alles wat los en vast zat kon eten. Nou ja. Nog 3 dagen geduld en dan testen! Ik vang hier nog effe wat HCG * vang*vang*vang*
Ja echt wel spannend. Gelukkig ga ik vanavond, morgen de hele dag en dinsdag ook nog carnavallen dus heb ik niet zo veel tijd om erover na te denken.
He dames Ik denk dat ik ongeveer 20blz gelezen heb zonet, wawhii. @bruisje, vet posi he, geweldig voor je! Dikke proficiat @ dicky aaah balen, had ook posi verwacht voor je. Komt goed meid. @ puzz... zou toch geweldig zijn hoor... blijft spannend ego: Is hier nog steeds raar, soms wat roze/bruinig (jakkes sorry!) en dan weer niet... alsof m'n lichaam het echt moeilijk heeft om het te los te laten ofzoiets. Wie weet heeft het ook een psychisch aspect... Miracle, thx voor je berichtje, lief! x
Mmmm, lekker hoor! Ik heb me net tegoed gedaan aan toastjes met smeerkaas.....jammie! En tja, er is ook al een zak chips losgegaan....Heb eigenlijk niet eens honger, maar het is zo lekker..... Straks zelfgemaakte pasta carbonara....jammie! Mmm, begin toch steeds meer "kwaaltjes" te ontwikkelen......Maar mijn borsten zijn echt het ergst, wat doen die zeer! Niet normaal meer.....
Kwam even hier spieken en zag dat bruisje zwanger is! Super gefeliciteerd meid, hoop dat die eerste weken voorbij vliegen! En dat alles goed mag blijven gaan natuurlijk!
Oh Ooww, ongi krampen in hevige status! * als dat zo is zouden de pendels nog wel eens kunnen kloppen *