Zeer welkom al vast 1 van de enige zijn die een gat in de lucht springt als het door komt, want dat betekend dan dat me cyclus toch opgang is gekomen na die MK.. En bijna mag beginnen met Clomid.. Dus duim duim duim dat het dan ook echt komt!
ja dat dacht ik net, je mag er bijna aan beginnen aan die clomid JOEHOEEEE, oh Mars ik HOOP zo hard voor je dat je ongesteld wordt... Hoe absurd Duim duim
Koellie Boellie Woellie waar zijn Joellie? Mars voelt zich hier heel alleen. en kan niet staan op 1 been. Ook moeten jullie weten dat ik bijna moet gaan eten. Dus ik ga jullie even tijdelijk verlaten maar kom vanavond weer met jullie praten. mars had opeens zin in een rijmpje en maakt daarvan geen geheimpje.
ik heb mijn buikje weer vol, die staat nu een beetje bol. ik ben nu helemaal zat, maar dat komt vast van de patat. ik moet zo nog de wasophangen, de wasmachine had de was gevangen! dat vinden jullie mischien raar, maar dan ben ik voor vandaag weer klaar. dan ga ik aan een koppie koffie, ook alzit ik mu luierkloffie. morgen moet ik weer aan de bak, al die kinderen daar zijn kouwe kak. mischien ben ik al bijna klaar, en heb mijn diploma gehaald ECHT WAAR! . nu is me inspiratie op en het gaat ook echt nergens over haha
daar moet je je beroep van maken! hihi (correctie: zag ineens dat thelady dat al had geschreven.hoe origineel zeg van mij NOT) heeeeeeee kom nog ff snel aanwaaien ik doe ff rustig voor vanavond, ff de gebeurtenis van vanmiddag laten bezinken.....ben ik dan echt zo gek? nou jaaaaaaaaaaa peoples, love u ! Bedankt voor jullie steun! ik kom ook ff wat HCG strooien HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG een hele fijne avond en spreek jullie morgen nog wel ff. Groetjes, x Dicky
jawel, maar bedoelde eigenlijk dat ik als ik het kon, ik het zou strooien, het gaat hier niet alles om mij hoor daar zijn andere mensen beter in..... if you know what i mean he toedels, ga er nu echt vandoor! kus kus
heeej hi.. @Dicky.. bah bahlen bah bah..had zoooooo gehoopt en eigenlijk ook wel verwacht.. hele dikke knuf meis...toch raar he.. die eerste is echt wel posi.. vrumd hoor.. @Puzz.. knap hoor dat geduld.. zo moeten we er elke maand 1 van hebben.. vorige maand was het Mare.... nu jij.. tzelfde resultaat zou toch geweldig zijn niet? duim duim.... @Mars.. Oeh.. ongikrampjes.. dat zou in jouw geval heel mooi zijn idd.. hoop dat t snel doorkomt dan kun je met de clomid beginnen.. lees eigenlijk alleen maar veeel succes verhalen met de clomid starters dus we gaan je in de gaten houden meid...hihihi.. @The lady.. zet t niet door meid.. nou zeg.. das ook niet fijn.... knuffie... @Suus.. thnx meid.....hoop ook dat de weken voorbij schieten.. Hier.. veeeeeeeeeeel steken met name in mijn liezen.. maar ook wel in mijn buik.. ben er NIETS gerust op.. zolang ze in mijn liezen blijven kan ik t nog wel plaatsen zeg maar.. maar toch.. ooooh.. oh oh...wat een stress zeg... iedere keer als ik naar de wc ga.. weer spannend.. tgaat tot nog toe steeds helemaal goed.. GELUKKIG!.. Morgen ben ik officieel overtijd dus als ik t morgen niet wordt dan ben ik al iets gerustgestelder al zal het niet veel voorstellen.. kan er lang en breed over lullen.. zoals slaapzak al zei.. als het mis gaat kan je er niets aan veranderen...ik zal t moeten afwachten... *einde ego geneuzel* Hier verder nog spannende dingen gebeurd?
Ik kwam even spieken en wat zie ik..... BRUISJE gefeliciteerd meid @ Puzzcat: voor jou is het erg spannend zeg. Ik duim voor je!
Heb een rare vraag, maar vertrouw jullie ondertussen al genoeg om ze te stellen... Hebben jullie tips om de ongi op te wekken? Klussen is geen optie meer omdat ik toch al wat bruinverlies heb... Maareuh... iets anders? Moet ik nu heel heftig aan zelfbevrediging gaan doen? ah wat erg
jeeeeetje, wat gaat dat posten snel er werd straks gezegd dat de topic verslavend werkt, en das waar, ook heel snel al! IK weet echt niet wie iedereen is (ik blijf lezen) maar voor iedereen, kei gefeli (bruisje) of succes en sterkte, ik duim voor een ieder.... Zo fijn om hier te kunnen klepen, thuis worden ze er niet goed van...