hej lady Volgens mij bestaat er niks om je ongie op te wekken...misschien helpt dat laatste wel om je baarmoeder te stimuleren wie weet kotm er wat van succes x
He lady, iemand hier poste laatst een week aan de pil gaan en als je dan stopt dan moetje ongi beginnen maar jij was niet aan de pil toch? HMM dan weet ik het ook niet. Kom net van de 9mnd beurs. was weg gezellig. Ben nu al verslaafd aan de draagdoeken van draagdoek.nl Heb er 1 omgehad met zo'n poppebaby erin. Helemaal geweldig Maar wat zijn die dingen duur tussen den 40 en 50 euro!
Bruisje maak je aub niet te veel zorgen meid, het is heus niks! Blijf gewoon rustig, leg een warme kruik op je buik en geloof er keihard in dat alles gewoon heel goed is.
nee ik ben niet aan de pil dusja... ik denk dat ik zometeen een lekker warm bad neem om de boel wat te ontspannen ofzo. Ik ben ook een grote fan van die draagdoeken! Vind het echt een heerlijke manier om met je beebje rond te lopen. Ik heb dat al eens mogen doen met het beebje van m'n beste vriendin en het is echt gezellig Leuk dat de beurs je beviel! heb je wat gekocht verder?
We hebben niks gekocht maar wel bij de wagens gekeken en zitten nu te denken over een 3 of 4 wieler van X-adventure. Ik vind de 4wieler wat stoerder maar vind de 3 wieler wat stabieler zeg maar. En we hebben van die campingbedjes gezien die je kunt opvouwen zal even een link zoeken. Verder niks eigenlijk, is toch leuker om heen te gaan als je zwnager bent denk ik omdat je dan gericht iets kunt kopen.
Wat grappig hier verschillende mensen met 1 gedachte wat een mensen kennis terwijl je elkaar niet kent. Jullie snappen wat ik bedoel Zo niet dan niet
http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... groep_id=8 Deze bedjes bedoel ik. Makkelijk voor op d ecamping en op het strand
Wij hebben voor de loge's, een camping bedje die kunnen we gewoon gebruiken en op de camping hebben we een stapelbed met op het onderste en bovenste bed een vang net, en ons bed staat naast het stapel bed.
Wij hebben voor de loge's, een camping bedje die kunnen we gewoon gebruiken en op de camping hebben we een stapelbed met op het onderste en bovenste bed een vang net, en ons bed staat naast het stapel bed.