Wij kamperen altijd dus dan kan hij/zij bij ons in de slaapcabine van de tent met zo'n gewoon bedje past dat niet vandaar.
Het schijnt goedkoper te zijn dan in andere winkels vandaar dump vna dumpprijzen= goedkope prijzen Tante Mars ken jij de babydump in Grou?
aaah oké, theLady leert nederlands... lekker! Ik was onlangs in Amsterdam met m'n school, gingen op bezoek bij de hogeschool van A'dam... was echt gezellig En die man die ons onder z'n hoede nam vond alles "lekker" en "gezellig" hihi ik hou van onze noorderburen
het was toch een ongie dans? of was het een gewone dans, dan dans ik ook wel mee hoor! en anders ook, want word toch ongie deze week ergens...
we doen een ongidans voor de dames die ongi MOETEN worden... maareuh, de rest kan ook meedansen om het op zijn indiaans een beetje sfeer te geven he?! Whoompapapahhh whoompapapaaaahhh whoom!
Mischien helpt springen JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP en Lady? is je ongi er al of vroeg je dat niet ???
Ik dat wat? Wij willen ooit (lees over een paar maand?) onze spullen gaan kopen. Maar hebben er nog niemand over gehoord,ze stonden ook op de beurs maar met een hele kleine stand dus nog niet een goed beeld gekregen van de winkel Heb je inmiddels gevonden van je zocht...?
neen... ze blijven zéér twijfelachtig. Ik vraag me af wat er mis is in die buik van me... verdorie! *pers*
whahah we zien hier toch ook een stelletje mutsen bijeen maar ik wil geen ongidans zelf doen hoor ik voeg me bij flex voor een zs dansje
Is wel een aardige winkel ,Ze hebben altijd leuke acties. Wij hebben een winkeltje gevonden in Zwaagwesteinde en Kootstertille (hoebedoelje ), en die hebben nieuwe en tweede handse wagens, voor een spot prijsje.. Dus mischien is dat ook wel wat Als je toch richting Friesland komt hihi Als je iets verder rijd heb je ook nog Joop's Babyparadijs ook niet echt duur. Zit in Leeuwarden op de weg naar Holwerd
@ thelady ik zie dat je banner alweer op cd 2 staat maar de dag dat je echt helder bloedverlies heb tel je als dag 1
Daar komt ie : De Dans De Dans Doe de ZWANGER Dans, De Dans De Dans Doe De ZWANGER Dans.. Come on, allemaal jaa toe maar jullie kunnen het.. en Links Rechts Links Rechts, Draai een Pirowet. en Rechts Links Links Rechts, Draai een Pirowet. Come On Lady's OMG wat ben ik aan het doen