laten we dan gewoon allemaal dansen! de ene voor zs en d ander voor ms... hopelijk helpt voor iedereen
he ja dat weet ik maar heb er nu eerlijk gezegd bar weinig zin in Echt niet... doe het ook niet tegen m'n zin.
Koostertille is nog wel te doen van uit hier. De polder door bij Wolvega en dan ben je er zo. Hoe heet dat winkeltje hebben ze ook een site?
Moet ik dan m'n banner weer aanpassen? Dus je mag echt pas beginnen tellen vanaf dat je helder rood bloed verliest?
Nee kan ik me voorstellen. Hier nog steeds geen omgi te bekenen maar wel weer die krampen in mijn liezen word nu helemaal gek van mijn lijf. En op de buik slapen word ook weer minder prettig...HMMM
hey hoe gaat ie hier?iemand nog iets van lauw gehoord?hier nog steeds geen ongi te bekennnen, gelukkig maar.. w8 nog 1 weekje af, en als het er dan nog niet is, maar weer s ff een testje doen. @tante mars-> ook uit friesland?dicht in de buurt van kootstertille? xxxx
he wat raar, ik slaap sinds een week op m'n buik terwijl ik dat NOOIT eerder kon verdragen... heel raar, m'n vriend merkte het deze ochtend weer op. Nog steeds duimen voor een héél late positest voor jou
Zo krijg dalijk visite uit Drachten .. We staan natuurlijk op die camping en daar is al een ouder stel, waar wij het ook heel goed mee kunnen vinden zijn net een opa en oma voor ons.. Die wouden even langs komen hihi .. Gezellig Gezellig
Pff ik ben een echte buikslaper. Ik word gek als ik op me rug lig, echt niet leuk meer, dan kom ik meteen niet meer in slaap, tenzij ik aan het voeteneind ga liggen.. Wat de laatste weken weer zo is, je lacht je het ape zuur als je me ziet liggen
yup serieus.... ik wist dit ook niet Gyneacoloog vertelde me dit nadrukkelijk dat ik eht pas mocht gaan tellen op de dag dat ik helderbloed verloor
whahahaha bij ons is t ook lache manlief bijna 2 meter dus bed van 2.10 en ik 1,76 en ik moet altijd t voeteend een beetje voelen met mn tenen op de een of andere manier en dan lig ik helemaal weggezakt onder een kilo dekens en sprei hahaha
Oke, ik heb woendag ochtend een telefonisch consult zal ze het dan wel hebben gezegd (mischien) vraag het nog wel ff kijken wat ze zegt hihi . Dus altijd het voeteneind moeten voelen haha,, Ik zie het al helemaal voor me 8) Ik lig altijd met me hoofd aan het voeten eind met me tenen in de neus van hubbie en andersom