No Thanx eennneee wat vind je van Kees Delta drie staat er in het rood op maar ik wil m in het zwart! haha
De week na mijn NOD kon ik ook niet op mijn buik slapen het boede net of er iets dwars zat iet sin de knel zeg maar. Nu heb ik dat gevoel weer helemaal met een volle blaas 's morgens. Wie herkend dit nog meer?
Oops was wel in zwaagwesteinde haha http://link.marktplaats.nl/231171413 Maar wel in het zwart hoor. Me zus had de inmotion?van de xadventure, hele degelijke stevige wagen wel een drie wieler maar een heerlijk ding
Heb hem gevonden die is ook leuk. WIj moeten alleen 1 die je ook hoog kan doen bij het handvat zeg maar omdat mijn vriend 2 meter is en ik maar 1,70 dus die moet goed verstelbaar zijn.
ik ga Wipe out kijken. lachen op rtl 5. Doet al zeer als je er naar kijkt. Morgen weer werken dus morgen avond pas weer aanwezig. Weltrusten allemaal en tot de volgende keer.
Ik denk dat ik ook maar eens ga, Ben moe van al die Ongidansen hihi, slaap zacht iedereen en tot morgen *noteer laatst gelezen pagina* dagdag liefs
Lekker slapen allemaal , Ik kom morgen vroeg nog 1 keer kijken en dan pas morgen avond weer, wat zal dat afkicken worden zeg
Hey meiden! Dus de ongi dans! Ik doe niet mee nu hoor Pas als het door gaat zetten (Wat het hopelijk niet gaat doen ) Voel geen ongi krampjes die zeggen BLOED Maar wel van die friemel pijn steekjes,maar niks ergs haha Hey bruisje meid Think Positieve!
Zoooooo eindelijk alles eens een beetje bijgelezen.. en heb de raarste dingen gezien! Mensen die in zichzelf praten, dansjes doen.. rare vrouwen hier hoor! Hier nog nergens last van, en hoop ook dat t niet komt want heb t te druk voor ongi deze week Vandaag lekker met onze hond een grote wandeling gemaakt in de duinen met een groot deel van zn nest en nog meer leonbergers.. gezellig joh! echt super.. heb helaas wel echt hele erge pijn aan mn lies nu, kan amper lopen! en ben helemaal op.. dus straks lekker op de bank met een dekentje en een filmpje ofzo denk k @Bruisje, probeer je niet teveel te focussen op je buik en pijntjes meid.. een MK kan je niet opwekken.. maar misschien de pijntjes wel? hoe banger jij ervoor bent, hoe eerder je ze denkt te voelen? Deze beeb gaat zich gewoon vasthouden! die zit op zn plaats gelijmd! met speciale 40 weken lijm!
Pampapilio; goed idee die lijm ! Hopelijk werkt het! Hoe voel jij je; alleen last van je lies of nog andere symptomen? Bruisje; ik had je nog niet gefeliciteerd dus bij deze; probeer rsutig te blijven. Stress is zeer slecht. Je hebt het niet in de hand; je moet je er aan overgeven hoe moeilijk dat ook is; succes! Hier nog twee daagjes slapen voor de test; ik vind het zooo spannend. Heb een dagje vrij genomen. Kan ik het meteen goed verwerken (zowel bij goed als slechte afloop). Heb nu wel wat krampjes en bruinverlies.. normaal eigenlijk geen last van; wachten wachten wachten