wow echt gaaf hoor maar mag ik vragen met hoeveel weken je een mk kreeg ? ik was namelijk vorige keer 5 en halve week toen ik een mk kreeg maar heb nogsteeds hetgevoel dat ik hellemaal niet zwanger was zeker als ik naar mijn buik nu kijk ik sta elke dag weer versteld of kan me buik niet zo zijn ?
We wisten het pas met de echo, 12.6 kwamen we er achter dat er alleen maar een lege vruchtzak zat. Smiddags bij de gyn was die ook al 'weg' heb geen bloedverlies ofwat dan ook gehad. je kan wel last hebben van opgezette darmen. Nu dus je buik wat boller en strakker. Desal niet te min toen me tante zegger in dec jarig was waren de mensen die hier vanavond waren erook, en die Gohh wat ben je afgevallen zeg sinds de laatste keer, dus ga dr vanuit datje het toen ook al zag (klein beetje dan ) en was toen bijna 6 week Maar bij was het echt zwangerbuikje ( zei de gyn later ook),
jezus wat erg ik zou pas gerust zijn als ik idd de eerste echo heb gehad zeker na dit verhaal die ik zeker niet snel zal vergeten zeker als je buik al zo snel gegroet is wist iedereen dat je zwanger was? ik ben erg dun moet ik zeggen en vind het dan ook niet raar dat als ik zwanger zou zijn er nu al een buikje te zien is van de opgezette darmen ik ben 1.78 lang en 60 kilo dus kan je wel raden dat dat niet raar is ik kan het alleen niet geloven en zit me nu al te bedenken hoe ik het 3 maanden voor me ga houden omdat als ik 3 maanden zwanger ben kan ik er zeker niet meer omheen maar hoe heb jij dat verborgen gehouden als je het tegen niemand heb verteld dan
Wij zijn er naar mijn ouders heel open naar geweest maar zijn ouders euhh nee die zijn om het zo te zeggen zwaar gelovig dus eerst trouwen dan kindjes en als je dan al zwanger raakt pas na 13 weken vertellen. Ik heb trouwens heel lang negatief of vaag positief getest, pas op de 24e echt positief en de 28e hadden we de echo al. Ik zou je niet te veel zorgen maken,dat van ons was gewoon dikke pech. Ennu je beebje (als je zwanger ben) zit nog zo diep verstopt dat het echt eerst je darmen zijn die naar voren komen.. . En anders vertel je het met 10 weken . ben benieuwdwat je test morgen doet .. Ik bende hele dag weg naar school dus kan niet checken
nou ik ben alleen eerlijk tegen me zus omdat ze ook zwanger wil worden en ook bezig is ja tuurlijk weet ik dat ik me geen zorgen moet maken maar toch je hoort zulke rare verhalen ik doe gewoon me best en idd (als ik zwanger ben) ik heb nog nooit zoooooo een opgezette buik gehad voor me nod dus verwacht dat ook niet dat die komt voel me echt zwanger zeg maar hihi echt spanennd hoor ik kan het bijna niet geloven ja als ik bij de dokter ben geweest met een posi test morgenochtend zet ik het natuurlijk hier neer wat de test heeft gedaan me zus vraagd elke dag en ? en ? en ?haha ze vind het zoo leuk dat haar kleine zusje zwanger kan zijn ze wil nu gelijk ook natuurlijk ze is al een jaar gestopt met de pil en heeft twee mooie dochter van 13 en 9 maar haar man zit in het buitenland en ze moet dus wachten tot hij weer hier is we hebben altijd gezegd dat we samen een dikke buik willen hebben warschijnlijk komt hij deze maand naar nederland dus wie weet zou wel leuk zijn ik hou het idd voor mijn ouders en de rest zo lang mogelijk stil en wat ik net al zei volgens mij word het straks moeilijk om het te verbergen haha owwww ik vind het zooo spannend echt niet normaal
Haha je zou het zeggen he .. Je moet maar ff via mail sturen want kan hier op school niet opkomen . Hoebedoel je nieuwschierig . Als je kereltje in het buitenland zit is het indd moeilik zwanger raken, want dat word je niet van de lucht haha. zou wel mooi zijn he 2 gezusters samen zwanger! Mijn zus heb er over gedroomt dat we samen zwanger zouden zijn.. Nou he zal mij benieuwen aangezien echt niet meer kinderen wil krijgen. Maar daarin tegen is ze al een paar dagen over tijd haha
owwww spannend joh en jij ? ben jij ook overtijd nu ? ik stuur idd morgen wel een pbtje naar je zodat je het weet annie wilde ook dat ik haar op de hoogte zou houden ze zei dan kan ik op vakantie nog even me mail bekijken of je goed nieuws voor me hebt ik ga lekker weer proberen te slapen morgen om 7 uur weer op dus heb nu nog een uurtje of 6 om te slapen ik wens je nog een fijne nacht en anders slaap lekker en hoop dat ik je morgen kan vragen of je me op roze wil zetten haha tot morgen en anders spreek ik je vast snel weer
Ik ben de hele dag aan het ongi maar het wil niet echt komen . Ben hier de enige die op dit moment blij is als de duivels er aankomen of zijn . Heb hele dag al wat ongipijn dus I HOPE SO . Anders moet ik morgen beginnen met Primolut. om het op te wekken en dan gaat onze Reis beginnen.. hihi Ok lekker slapen, ik duikel nog wat rond op het net. En dan duik ik me bed ook in morgen weer vroeg Blehhhhh ..! 7 uur wekker moet om 8 uur ziekenhuis mar even bellen haha
goedemorgen allemaal heb net een test gedaan en natuurlijk weer superlicht maar goed lijkt mij dat als je tot drie keer aan toe licht posi test dat het wel goed zit ik ga zo om 8 uur naar de dokter en hoop dat hij dan gelijk een plekje voor me heeft neem me testen mee en dan gaan we het meemaken spannend hoor ik hou iedereen op de hoogte had gister super erg last van een harde onderbuik was helemaal opgezet zo opgezet dat was echt niet normaal maar goed we wachten even de dokter af tot zoooooooooooo
dank je ja zeker spannend die ongi die komt echt niet en lijkt mij als er geen ongi komt of is dat het goed zit toch ? maar ik moest een test doen voor ik naar de dokter ging zodat ik hem mee kon nemen ik vraag me af wat de dokter gaat zeggen heb jij een idee? ik zie dat jij namelijk ook al heel wat dagen overtijd ben hoe gaat dat bij jou
en zooof na mn werk[/quote] er staat een test in mn album en zo een streep heb ik elke keer snap er niks van of durf ik het niet te geloven ?
Joepie de poepie! Vanmorgen een test met een 2e streep! Wel nog een lichte streep hoor ... maar is het dan toch echt waar? Zit te stuiteren op de bank! En dat op de dag dat we precies 10 maanden getrouwd zijn. Ga vandeweek nog wel een keer testen, want zo'n streepje is nog niet echt confronterend. Dan ga ik voor de digitale test waarop dan ZWANGER komt te staan!