Woensdagmorgen had ik m al staan om 9uur. Vind het wel raar, mocht bellenvoor de uitslag zodat ik sneller kon beginnen nu is ikke beetje drietig.
@ Juf Mariska en Waterfall => GEFELICITEERD MEIDEN! SUPERRRR! @ Redi => Ik hoop zo voor je dat de dokter dezelfde uitslag heeft en dat je zwanger bent! @ Anniepannie.. Shit meid.. Op naar de volgende maand... @ Tante Mars.. Jeetje, ik hoop voor je dat het allemaal meevalt! Ik duim voor je meid!
Hallo dames, hoe is het hier in de ? ik zie weer een heleboel roze erbij geweldig! gefeliciteerd meiden!
Gefeliciteerd zwangeren! Ik moet nog even wachten helaas. Rare dingentjes die ik nu merk en die ik dus anders nooit heb zijn: - pukkeltjes op mijn onderrug : : : - veel meer pukkeltjes in mijn gezicht (dit komt meestal pas op mijn menstruatie) - steekjes in mijn onderbuik - kan geen normale staart meer in dan doet het pijn op mijn hoofd : : : - veel meer afscheiding dan normaal - geen idee of iemand dit kent maar het klussen voelt ook anders aan dan normaal. - tepels worden nu ook pijnlijk dit heb ik ook een tijd niet meer gehad. Ach ja we zullen zien! Succes allemaal! Mag er maar veel roze bij komen! Groetjes
JOOOEEEEHOOOOOOEEEE.... WATERFALL EN JUF MARISKA..... GEFELICITEERD.. wat ben ik hier blij mee zeg.. Juf Mariska.. we lopen precies gelijk.. hihihi... @Mars.. jemig meid.. das ff een domper op een mooi begin zeg.. hebben ze nog iets gezegd van hoe of wat of je echt helemaal in de rats laten zitten? das toch ook niets.. kun je je gyn niet bellen om te vragen of ie iets kan zeggen en dat ie t je dan woensdag uitgebreid uitlegt? zodat niet alle enge scenario's door je hoofd gaan spoken.. dit lijkt me ook niets zo... @Puzzz.. meid meid.. wat een geduld.. ik hoop t zooooooooooo voor je..ik ga helemaal stuiteren als jij straks positest..... ik ben je ooit voor het eerst tegengekomen (denk ik..zelfde nickname) op medischforum... heb je dus eigenlijk best lang gevolgd.. toen ik in NOD voor onze jongste zat.. zat jij er ook al bij.. en nu kom ik je weer tegen.. is al bijzonder op zich.... zou toch prachtig zijn als deze "ontmoetingen" op een prachtmanier Roze worden bezegelt toch? of is dat nu heel ego bedacht? is iig leuk en goed bedoeld.. ach je snapt me wel toch? Hier gister avond echt pijn, steken, krampen.. rug buik benen. bah.. paracetamol werkte niet en ben maar op bed gaan liggen.. toen ik wakker werd vanmorgen was de pijn weg.. en zat ik vol lucht..if you know what i mean..hihihi.... twaren dus denk ik mijn darmen.. maar ow wat een stress zeg.. maar geen bloed dus ik voel me weer top..
Ze hebben niks gezegd verder . Ik ga zo maar me tas in pakken en naar school toe, met een gebogen hoofd . Ff gesprek met Leraar aangaan. Mars vind het nu niet zo leuk, maar die 2 dage komen we ook wel weer overheen. Goedzoo.. Beebie hou je vast
Mars.. Respect hoor meid.. je optimisme.. ondanks de dompers.. je medeleven met anderen.. ondanks je eigen moeite.. zo bijzonder.. helmaal top !.. Net als Mare en Puzz (en vast ook vele anderen) kunnen we in veel opzichten een voorbeeld aan jullie nemen denk ik.. geduld en doorzettingsvermogen...pffff laten die 2 nou niet mijn sterkste punten zijn.. vind t knap echt knap!
Mars: Dankt julllie voor alle respect, en schraapt alle moed bijelkaar om weer naar school te gaan! wat een rot dag wordt het vandaag. ben al vroeg weer uit dus lang ben ik niet weg.. Julie zijn allemaal LIEF