NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Claire.. meid... t wordt voor jou nu ook echt spannend he.. wanneer ga je weer testen?

2. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Morgen!

Eerst en vooral gefeliciteerd aan Waterfall en Juf Mariska! Helemaal geweldig!

En Redi, ik hoop dat je lekker met goed nieuws terugkomt juist, ik duim en blijf meelezen!

@Mars: jeetje meis, da's ook maar niks he... Ik ben het helemaal eens met bruisje hoor! Chapeau, je hebt een geweldig karakter! Ik duim he meis!

3. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Voor ons was het ronde 9. En eigenlijk weinig symptomen. Ben wel een week heel moe geweest en mijn huid wordt steeds mooier. De puistjes blijven weg. Verder geen zere borsten of zo. Af en toe een klein steekje in de buik. Dus ik had het eigenlijk niet echt verwacht en verkeer nog steeds een beetje in ongeloof. Wil vandeweek eerst nog een keer een positieve test in mijn handen hebben.

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Juf mariska en Waterfall.. ik heb de vrijheid genomen om jullie op de lijst te zetten van de Novembermama's die is nog zooo leeg.. en nu vult ie tenminste wat.. er ontbreken natuurlijk nog wat gegevens.. maar kijk maar of je t wilt aanvullen of niet.. als je eraf wilt dan hoor ik t wel...

knuff

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik heb juist meer puistjes.. bah.. had ik in november ook.. bij de andere zwangerschappen had ik ze juist niet..hoop niet dat t een slecht teken is.. hihihi.. maar ik las gister dat je juist terug geworpen kon worden in je jeugd en dus meer puisjtes kan krijgen door het stijgen van t hcg.. nou laat de puistjes dan maar komen...hihihii

6. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Hoe kom ik daar dan? Bij de novembermama's?

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    een bij bevallinglijst

daar staan alle maandenmamma's... november ook...

8. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    bedankt .... ga ik even kijken!

9. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Goedemorgen dames,

Wat hebben jullie weer veel geklept he! Pff ben dit weekend erg druk geweest
    dus geen tijd gehad om te lezen en te reageren. Vrijdagavond verjaardag, zaterdag
    huishoudbeurs en zondag bij mijn beste vriendin geweest om Peter Powers Payback
    te kijken (hier had ik haar voor opgegeven). Ik kwam alleen zowat nog meer in beeld
    dan haar ;)

@ alle zwangeren gefeliciteerd!
    @ alle ongi dames, balen! Succes in maart!
    @ alle wachtenden , wat duurt het lang he haha

Even een ego berichtje;
    2 maanden geleden ‘wist ik ook zeker dat ik zwanger was’ mijn lichaam zei het gewoon aan alle kanten. Ik was 1,5 week overtijd toen ik naar de dokter ging voor een zw test. Werd ook gewoon via de urine afgenomen en eind van de dag kreeg ik resultaat dat ik niet zwanger was, 3 dagen later werd ik ongi. Je lichaam kan je dus echt wel voor de gek houden hoor Redi, ik wil je niet teleurstellen maar je moet er niet teveel op storten!

Deze maand had ik allerlei kwaaltjes na mijn eisprong; in de ochtend misselijk maar toch trek hebben, hoofdpijn, steekjes en weeïg gevoel in de onderbuik. Maar zo ineens was het zondag en had ik nergens meer last van. Voel niets meer. Zo vaag! Nou ja het is alweer bijna zaterdag ;) Laat me dan maar lekker weer ongi worden dan kunnen we door! Dan schuift mijn NOD naar April i.v.m. 35 dagen cyclus.

Zo nu ga ik maar eens wat werk verrichten ;)

10. demisem

demisem Lid

2 feb 2009
    71
    0
    0
    @redirose

weet je al wat meid?

11. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    hey hallo meiden nou ben eindelijk terug en zal ff vertellen
    kwam vanmorgen bij de ha en die zei niet veel ik zei waar ik last van had en ze zei ow ben je vaker over tijd?
    ik zei nee nooit 1 dag
    ze zei nou dan moet je ff een test doen
    dus ik zei ja heb ik al drie keer gedaan
    en 2 keer heeeel licht positief
    dus daar had ze niks aan en wees me door naar de asistente waar ik 12 euro voor hun test moest neerleggen en 2 uur op de uitslag moest wachten al met al stond ik bneden met een vrouwtje te praten die pas na 2 maanden posi testen
    later kwam de asistente me halen en ze vertelde dat het negatief was (de test)
    ik zei huh dat kan niet man ik ben echt wel zwanger dus moest ik lachen en vertelde haar hetverhaal wat ik hoorde van dat vrouwtje die na 2 maanden pas posi teste nou meiden ik geef niet op ik ben zwanger ik weet het omdat ik me niet meer zwanger kan voelen dat ik me nu voel
    het is een beetje een raar verhaal maar ik had achteraf net zo goed niet naar de ha kennen gaan
    ik weet nu net zo veel
    en heb weer een afspraak gemaakt op vrijdag naja ik ben het gewoon zat me buik is net zo dik als op vergelijkbare foto's van meiden die ook op een week of 5 zitten en het lijkt dan ook bij mijn totaal niet op een ongibuikje dat zou niet goed zijn zeg maar
    dus dat was het en moet wachten heb eerlijk gezegd ook geen zin meer om te wachten en hoop dat ik snel een dikker buikje heb zodat de ha kan zien dat ik wel degelijk zwanger ben
    heb iemand of kent iemand die dit ook heeft gehad?

12. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Hallo meiden,

Ik kwam even kijken hoe het met de lijst is en zag dat er alweer een aantal zwangeren bij zijn.

@ alle zwangeren Gefeliciteerd!
    @ alle meiden met een ongi. Balen meiden en ik zie jullie wel in maart. Hopelijk brengt ons dat meer geluk.

*Gaat weer terug naar maart*

13. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Redi.. ga jij nog s naar kv en haal daar een goedkope test die van 5 euro... en een cb+ test.. niet de + van kv hoor.. en ga die nog s doen.. maak een foto

en zet die s in je album.. dan wil ik heeeeeel graag s met je meekijken...

je bent zo overtuigd en ik ken dat gevoel maar al te goed.. maar ik weet ook dat je lijf je ongelofelijk voor de gek kan houden.. die testen bij de ha doen me niets.. dus daar ga ik niet op af.. die kijken niet verder dan hun neus lang is en lichte streepjes zien ze niet omdat ze er niet op letten..tenmisnte dat lijkt me zo..

maar euh.. ik wil nieuwe fotoooooos zien...

14. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    nou ik heb dezelfde testen als ik in me album heb gezet dus een nieuwe test vind ik echt niet nodig
    moet met 60 per week rond komen dus ga niet weer testen kopen
    die in me album die is van de20e
    dus die is gewoon goed maar ze zei dat die testen van mij vals hadden getest beetje raar drie valse testen maar goed ik wacht wel ik en gewoon echt boos
    wat ik in me buik voel is echt geen ongi hoor ik heb het nagevraagd bij meiden en die zeggen dat het heel goed kan en de kwaaltjes die je normaal heb voelen in de verste verte niet zo

15. pff redi.. en doet de huisarts geen bloedprikken....

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    of zet ff die lichte testen van de afgelopen dagen en vanmorgen in je album.. ik wil streepjes turen.. REDI

17. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    maar die test in je album is de "niet betrouwbare uitslag test" maak anders ff foto van die van vanmorgen.. doe mij een lol....vind ik zooo leuheuk...

18. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    jep daar vroeg ik naar maar vond ze niet nodig
    en heb die huisarts nog niet zo lang en vind haar al een vreselijke dokter ze is echt dom man
    waar komen die kwalen dan vandaan ?
    ik bedoel die buik suoer gespannen
    elke avond het zuur en opboeren
    pijn in me onderrug
    en nu al bijna 3 weken misselijk maar moet niet over me nek of zo
    snap jij hem ?

19. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    op die van vanmorgen is bijna niks te zien kan niet eens op een foto gezet worden

Deel Deze Pagina