en t is toch onlogisch als je lichte testen hebt en kwaaltjes en overtijd bent terwijl je dat nooit bent en ook nog al een tijd bezig bent.. dat een ha niets doet.. stom hoor.. zou ik ook boos over zijn..
je kunt nog altijd 2de opinie bij andere dokter vragen.. of is dit geen optie voor jullie? zo je terug in onzekerheid zetten... en ik denk toch niet dat je 3 keer vals positief kunt testen hoor.. 1 keer oké.. maar 3 keer.. denk het niet... ik krijg kriebels hier.. zit nu steeds te kijken of betaling is uitgevoerd... maar tot nu toe hebben ze betaling nog niet ontvangen...
nou dan zit er niets anders op dan afwachten helaas.. maar ik teste bij de eerste ook met 21 dgn overtijd pas posi.. daarvoor steeds hartstikke nega.. maar was wel mooi 7,6 wk zwanger.. dusss... t kan zat nog meid...
tja nou ik ga gewoon niet meer heen zie het wel en weet dat na een week of twee me buik dikker is omdat ik niet de dikste ben zie je het gewoon goed en als ik dan een posi test in handen heb of op een gegeven moment een hele dikke buik heb ga ik zeker nog ff langs om haar ff te zeggen dat ze haar werk beter mag doen mijn vriend stuurde ze ook weg terwijl hij zwaar overspannen aankwam ik ga echt snel opzoek naar een andere ha
Niet teveel op focussen hoor! Het kan altijd schijnzwanger zijn! Mijn HA zei dat ik niet naar vage lijntjes moest kijken, dan zou je zelf alleen maar gek maken en des te langer zou het duren voor je weer ongi bent. Omdat het zo in je hoofd zit! Ik was ook anderhalve week overtijd. Maar na de test van de HA en dat ik met hem gepraat had was is na 3 dagen weer ongi! Uiteindelijk dus na 2 weken overtijd! Relax! Das veel beter voor je!
weet je bruis ik ken wel janken waarom ? vraag ik me de hele tijd af ik ben toch niet gek ? had jij ook met je eerste zwangerschap met 5 weken al een flink opgezette buik *kan nog maar net haar tranen bedwingen*
ik ben noooooit overtijd en nu 5 dagen die lijntjes boeien me niet het gaat er mij om dat ik weet dat ik zwanger ben schijnzwanger lijkt me sterk omdat we ruim een maand hadden besloten het zwanger worden ff op een laag pitje te zetten i.v.m financiele dingen enz dus dat lijkt me erg sterk ik weet het maar moet het kunnen bewijsen en het bewijs wil niet lukken dat is het
mmm, nou afgelopen weekend schijnbaar toch niet mijn NOD, want niks ongi en nega test.... Volgende optie 27 februari!
hoi redi! jawel degelijk, kijk in mijn album naar de testen, en ik heb nu toch al de negatiefste test in handen die ja maar kan krijgen! dussssssssssss
redi wat naar zeg vooral ook dat ze niet een bloedtest wil doen waarmee heb je getset die in je album staan?
en welk merk is het waar je mee hebt getest ik zie namelijk toch ook echt een streepje en ben je nog nooit eerder overtijd geweest altijd netjes op tijd?
kv 2 voor 5 ja idd ik zie ook een streepje en streep is streep alleen de test van vanmorgen was beigenlijk bijna niks te zien
die testen staan erom bekend goed te zijn toch nog maar een paar dagen afwachten hoop natuurlijk super dat je zwnager bent he meis ik duim voor je.
*inbraak* Redirose probeer anders de clearblue testen met een plusje erop (in mijn album staat een foto van die test), die vind ik erg goed, gaven duidelijker positief aan dan die kruidvat 2 voor 5 euro. Gefeliciteerd alle zwangeren! Geniet ervan *uitbraak*
goed idee maar heb er geen geld meer voor moet rond komen van 60 euro in de week dus volgende week maar weer ik ben gewoon te boos nu en heb een beetje een hard hooft erin dat er nu nog een posi test zou komen vandaag dan