NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ik ben ook nooit overtijd geweest, behalve die ene maand. En het zegt inderdaad niets in welke ronde je zit!

2. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    gevoelsmatig wel! ik was bij ronde 1 heel anders dan bij ronde 12..

3. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    mijn pijn in me rug voel ik vanuit de zij kant van me buik
    en aangezien ik dun ben is dat niet raar als je zwanger ben

4. oke van gevoel wel begrijp ik volkomen (hebben 4 jaar moeten doen voor Jade bij ons mocht groeien)
    maar had het over de testen en willen testen... als je zwanger wilt worden is wachten moeilijk en negatieve testen zwaar, maar in onzekerheid zitten kan soms nog zwaarder wegen

vond de opmerking gewoon beetje cru tegenover de dame in kwestie(kan ff niet op naam komen)

5. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    over wie heb je het nu ?

6. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    snap dat je boos bent! shit van die testen dat dat er nu even niet in zit...als je weer kan pak dan zo'n digitale test van CB, die testen al vanaf hele kleine hoeveelheden hcg en moeten je dan wel uitsluitsel geven! SUCCES! en vergeet niet ook op je gevoel te vertrouwen hoor, jij kent jezelf het best, zeker als je nooit eerder over tijd was! Ik duimvoor je!

7. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    @ Redi

Ik hoop echt dat je gevoel de juiste is en dat je zwanger bent! Als ik jou was, zou ik deze week een zwanger/niet zwanger test van clearblue proberen.. Ik lees dat je rond moet komen van EUR. 60,- maar om continue in onzekerheid te zitten lijkt me ook niks... Ik duim voor je!

8. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    idd krijg van alles naar me kop dat ik niet zwanger ben dat ik gewoon ongi word of dat ik schijnzwanger ben
    het doet me best verdriet dat ik gewoon even niet meer weet wat ik moet doen
    ja wachten dat moet ik doen ik ben in staat om gewoon zeker twee weken niet meer te testen en aangezien me buik al dikker is dan normaal weet ik dat ik over twee weken een dikkere buik moet hebben dus we wachten maar af
    *zucht*

9. hier had ik het over

rondes maken niet uit zei ik

want enmaal kinderwens zitten we in dezelfde situaties zit je nu in ronde 1 of 10

niet aanvallend bedoeld, maar woe het even zeggen

10. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    *ego bericht*

Mijn kerel is vanmorgen vertrokken voor een 9 weekse oefening.. :( :( Ik mis hem nu al. Ik ben op het moment al een emotioneel wrak door alle hormonen.. Bah bah bah.. Ik kom die weken wel door.. Maar toch.. 27 april klinkt zoooooo ver weg...

*einde ego bericht*

11. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden

ja ik snap het maar voel me zooo rot
    als ik nu even dingen zeg die hard of kwetsent aankomen alvast sorry
    ik ga zo ff een tukkie doen werd vanmorgen om half 7 wakker en voel me niet alleen gestelijk maar lichamelijk ook niet goed hoop dat als ik wat heb geslapen me beter voel

12. hopelijk helpt het dutje en anders iets doen om je zinnen te verzetten

13. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @redi.. wat een rotsituatie zeg.. ik had bij de eerste al heel snel een buik.. bij 9 wk vroegen mensen al wanneer ik was uitgerekend..

dus ja.. ik had met 5 wk al een buikje.. met alle kids trouwens.

en die pijn in je rug vanuit de zijkant van je buik.. dat had ik dus gister heeel erg.. jemig.. vond t doodeng.. maar twaren gelukkig mijn darmen die dus nu een eigen leven gaan leiden..

meid.. hopelijk helpt een dutje..

en idd. rare tsten kun je bij ronde 1 en bij ronde 60 krijgen.. daarin maken rondes niet uit, maar ik denk wel dat frustratie erger wroden naarmate je langer bezig bent.. maar ook bij ronde 1 kan het je flink bezighouden en kun je je er goed verrot onder voelen.. dus tis voor de een niet erger dan voor de ander.. laten we elkaar wat dat betreft maar gewoon in ons eigen waarde laten.. en dat doen we ook vind ik...

14. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik merk nu ook wel hoor dat savonds een huispakbroek lekkerder zit dan een spijkerbroek...maar goed.. smorgens ben ik nog zo plat als kan... is best raar hoorr, maar ik ken het fenomeen..

15. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    zegg puzzz. waar hang je uit?

16. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @Redi: wat een raar zootje bij je HA meis! Ik duim dat je snel een knaltest hebt hoor en dat je ha niet anders kan dan zeggen dat je zwanger bent. Maar probeer het even van je af te zetten. En vrouwenlichaam is en blijft iets raars!

@puzz: waaaaar zit jeeeeuh?

@bruisje: amai, zo snel al een buikje? hehe, lijkt me aan een kant wel leuk, nee?

17. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Puzzzz is aan het lezen!

haha

@tante mars Meid echt hou vol!
    Hebben die mensen gezegt dat het niet doorgaat?
    Ik ga voor je duimen meid!

@Bruisje
    Wat ben jij toch een lieverd!
    En ja ik begrijp je hoor
    Dit zou erg super wezen als dit toch tot een roze zal worden bezegelt!
    Wat zo erg is toch dat ik je meegemaakt heb in je verdrietige periodes...
    We houden onze hoofd hoog,en je zal nog eens mama worden meid!
    Je beeb blijft plakken!

En doorzettingsvermogen?
    Meid echt ik heb mijn kop op nul en ga voor die banaan!
    Moet wel! ;)

Weet je wel wat je typt?
    Dit is nou deze reden waarom mensen zo fel tegen je reageren!
    Dus omdat ze in de eerste ronde zit maakt het niet uit?
    Want tja dan ben je negatief?
    Joh ga AUB eens lezen wat je typt voor je het hier neerzet!

Pffttt...

@waterfall en juf!
    Super meiden!
    Ik wil ook!

18. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Haaa, die puzz! Ik sluit me aan bij je bericht hoor...

Wordt het nu zeker de paarse jurk? Ben zo benieuwd om jou erin te zien! Lijkt me helemaal super!

19. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Pfffffffff dames dames... *tisk tisk tisk*

:)

Ok, even mijn mening in de groep gooien met grote vaart 8)

Redirose, je wilt t vast niet horen, maar pin je er nou niet zo op vast.. heb ik ook gedaan, doet auw ;) ook 5 dagen overtijd, en sterker nog.. eigenlijk helemaal geen goede ongi gehad die maand.. en toch gewoon niet zwanger..
    en ik heb ook 1 zon test als jij hebt, met zon vlek maar toch ook echt een streepje.. helaas vals positief..

al vind ik t ook raar dat je dat bij de KV testen krijgt, die zijn bij mij echt WIT!

Maaarrr... dan heb ik nog een theorie.. en die is nog minder leuk..

de test van de 20ste zien we allemaal.. die is vrij duidelijk op de foto.. en de test van vandaag is lichter zeg je.. te licht voor de foto..
    Durf t bijna niet te zeggen he..

Maar kan t geen vmk zijn dan? :oops: :rolleyes:

@ Puzz, en iedereen die erop springt..

met t zinnetje "ja maar jij zit in ronde 1" snap ik wel wat ze bedoelt. ok subtiel opschrijven is anders ;) maar dat snap ik ook weer wel..

Ik denk dat wat ze bedoelt is dat in ronde 9 ken je misschien je lijf beter, maar vooral je cyclus! je weet vaak beter wanneer je echt overtijd bent en wanneer t anders is als normaal..
    in ronde 1 weet je nog niet eens hoelang je cyclus is, tenzij je al langer van de anticonceptie af ben.. dit weet ik in dit geval niet..

zo... ik heb gesproken 8) :)

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @ puzz, moet t toch ff vragen hoor :oops: kheb niet alles meegelezen de afgelopen week.. dus volg dingen even niet..

in je onderschrift staat dat je moet wachten, ik had toen gelezen dat jullie er niet voor mochten gaan doordat je ziek was?
    Maar dan snap ik dus even niet waarom we nou allemaal toch zo aan t duimen zijn dat je zwanger bent....

Begrijp me niet verkeerd, ik duim echt wel mee! ;) maar mag t nu weer gewoon? en kan t dan gaan kwaad als je zwanger bent zeg maar?

Deel Deze Pagina