NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    heb ik ook wel wat, maar denk niet dat ik zwanger ben... Ik zit mezelf zo te beschermen tegen een teleurstelling, voel me zo'n idioot he!

1984, troebele urine zou idd een indicatie kunnen zijn van de aanwezigheid van hcg, maar kan evenzeer een kleine blaasinfectie ofzo zijn. Heb je nog ergens anders last van? En anders... gewoon geduld uitoefenen meis... Ik duim voor je!

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goeiesmiddags allemaal! Joehoe weer 2 zwangeren ! helemaal geweldig! en Redi wat een vaag gedoe zeg, echt BALEN! en dat de HA dan ook neit eens bloed wil afnemen voor een testje, echt stomstomstom!
    wij hebben lekker gezwommen vanochtend helemaal lekker, en heb fl3x helaas niet kunnen overhalen al te gaan testen, jammer jammer!
    ik heb al buikpijn, dus denk zo maar dat vanaaf of morgen de duivels een kopje koffie willen...
    maar elke maand is voor mij weer een maand verder, en hopelijk weer een maandje dichterbij dat vriendjelief er ook weer aan toe is om te klussen!
    ik ga mn kleine ventje in zn bed proberen te krijgen, hij heeft er denk ik niet zo'n zin in... :)

3. demisem

demisem Lid

2 feb 2009
    71
    0
    0
    goeiemiddag!

wie zou voor mij willen pendelen en hoe?
    ben erg benieuwd!

knuf

4. 1984

1984 Niet meer actief

Ja sinds zondag pijnlijke tepels en ze blijven hard . :oops: dit was er echt opeens heel raar en is er nu nog steeds.

heb ook steeds rare steekjes in mijn onderbuik en pukkeltjes op mijn onderrug en op mijn schouder zag ik net dat heb ik ook nog nooit gehad erg raar.

maar troebel urine vind ik echt heel apart dit heb ik echt in de eerste 6 rondes nog nooit gehad.

Maar inderdaad er is niks anders te doen dan wachten tot ik mag testen sowieso doe ik dat pas als ik echt overtijd ben hoor.

duim ook voor jullie :D

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik heb net een neiuwe badpak voor esmay gekocht :D
    en heb nog wat zwtesten gehaalt haha je weet nmaar nooit he die van kv 2 voor 5 euro heb ik iig even een voorraadje

6. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Was ik weer ffies ... heb net toch maar een 2e test gedaan. Zo'n ZWANGER/NIET ZWANGER test van clearlblue. En binnen de kortste keren stond er ZWANGER ... ik ga het dus nu toch wel geloven! Ik ben er helemaal giechelig van. Heb zojuist ook mijn 1e zwangerschapsboek gekocht en ga zo dus even lekker lezen.
    Enne ... ik las net iemand dat ze een maandje 'veilig' gaan vrijen omdat november/decemerkindje niet echt handig is. Nou dat heeft mij niet laten weerhouden hoor. Wij hebben in oktober en november 7 jarigen in de familie! Maar ik ben gewoon superlij dat het eindelijk zo ver is ....

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    o leuk, doet ze m volgende week aan?
    en ja ja, toch wel een beetje onrustig aan het worden, waarom gebruik je niet meteen vanmiddag? je hebt er nu toch genoeg :D

8. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Oeeeh Gefeliciteerd Mariska!

Leukleuk, voel je je ook echt zwanger?

Dames er moet nog steeds meer Roze komen hoor!

9. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Nee eigenlijk niet echt. Heb echt nergens last van ... is wel anders dan wanneer ik ongesteld werd. Dan deed alles pijn. Ben alleen een beetje moe en heb snel maagzuur. Maar daar kan ik mee leven hoor! :)

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    heerlijk joh, hopelijk blijft dat zo! ik werd bij de eerste pas misselijk met 9 weken, tot een week of 14, maar niet supererg. Verder merkte ik in het begin ook bijna niets, behalve dat ik supermoe was!

11. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Wat heerlijk dat je bijna nergens last van hebt! Kun je lekker gaan genieten van je zwangerschap!

@ surf wat een leuke foto van je zoontje! Heerlijk binkie!

12. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hey meiden!
    Ik heb net een yoghurt en een appel achter de kiezen maar wil nog meer eten!
    Straks ga ik het avond eten even klaarmaken ga ik ervan snoepen haha

Dahl maak ik ;)
    (zonder peper!)

13. puzzcat24

Ohh meid ben zo blij voor je!

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    dankjewel! ben ook erg trots op hem! het is zo'n lekker ventje! :)

15. demisem

demisem Lid

2 feb 2009
    71
    0
    0
  16. puzzcat24

Wat lijkt zon pretecho eng...
    Ligt waarschijnlijk aan mij,maar wat lijkt een beebke dan op een alien.. :confused:

17. puzzcat24

Ohh fl3xgirl pendelt meid

18. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Helaas, ik ga door naar de volgende maand.
    Wil iemand mij op rood zetten :evil:

19. demisem

demisem Lid

2 feb 2009
    71
    0
    0
    oh oke en wat moet ik haar dan sturen?

dankjewel puzzcat

20. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008