NOD Februari 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door joyce81, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ik maak er de nationale baal dag van :)

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik heb hier met van alles staan stampen en met pannen en deksel maar niks hielt die kat hier weg, wat een rot beest zeg.. haha Zie je me al staan.
    3 weken later lag die dood aan de kant van de weg dat had ik m ook niet gegunt natuurlijk maar ik ben er nu wel vanaf :oops:

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Net heel stoer de baaldans gedaan..

en nu heb ik hoofdpijn :cry: :cry:

:)

Maarrrr nu weer even serieus.. vandaag wordt helemaal niks iets.. heb t even besloten.. eten wordt ook makkelijk al weet ik nog niet wat.. denk pasta ofzo..

papierzooi kan vanavond ook nog.. en morgen nog.. heb om 3 uur afspraak dus hier om half2 2 uur weg ofzo (moet onderweg nog wat dingen op de post doen enzo)

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Sorry hoor.. maar dit vind ik een toppunt van zielig..

niet naar jou gericht.. maar naar de baasjes van dat arme beest! :confused: !

Echt serieus, niemand die last zal hebben van mijn katten! ten eerste allemaal netjes op tijd hakkie-takkie-weg-zakkie en ten tweede heb ik mn tuin afgezet zodat ze er niet uit kunnen..

Grootste reden daarvoor was t tweede stukkie van je verhaal.. mijn katten zijn tenminste veilig!

Kan daar echt woest om worden sorry :oops: naar mijn mening (let op, mening! :p ) horen katten binnen, en veilig buiten. en horen ze binnen een "schone" kattenbak te hebben!

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Zowiezo ik had me kater toen gecastreerd na 5 maanden. Bleef die hier in de buurt en liep nooit ver weg, me poes is nu ook geholpen en die is nu ook vaker thuis. Maar daar integen ze is als de doods voor auto's dus daar komt ze nooit bij in de buurt.
    Die kat lag ook nog wel een eindje verder op.. Vond het ook sneu maar ik kan er niks aan doen.. Heb m alleen geprobeert weg te sturen.. brrr ruik het soms nog wel

6. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    dat heb je helemaal goed! enkel over die afsluiting... onze katten geraken OVERAL op en langs... één ervan springt zelf naar het slaapkamerraam van m'n moeder (op de 1ste verdieping)
    Hebben het 'm al verschillende keren zien doen, hij "loopt" als het ware een eindje op de muur :confused: gekkerd

Nouja, onze katten gaan dus wel buiten onze tuin, maar die komen dan in een veld terecht en dat is niet zo gevaarlijk

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ja die van mij is geholpen.. nadat ie eerst mijn tapijt naar de knoppen had geholpen door zijn gesproei.. bah....

8. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Mijn lieverds hebben levenslange huisarrest!
    Ze mogen helemaal niet meer naar buiten!
    De vorige keer stierf Spookie,Amy was een hele week verdwenen
    En door een andere buitenkat (die er echt heel slecht uit ziet,en altijd buiten is) hebben ze niesziekte gekregen!
    Never nooit komen mijn poeskes weer buiten!

Ze hebben 3 kattenbakken,ze hebben een krabpaal (van 2m bij 1,5 m) ze krijgen nog 2 erbij
    Ze mogen overal komen!
    Ik heb zelf niet eens dingen op de ventersbank haha
    Ze liggen op kussens in de ventersbank
    Ben aan het sparen voor ventersbank kussens hihi

9. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

We gaan eind van de maand een afspraak maken voor Snorrie onze katertje
    Hij is nu 6 maandjes hihi
    *hakkie Takkie Weg Ballen*

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    die van mij heeft de buren ook wel wat last bezorgd.. toen hebben we zelf maatregelen getroffen. spul voor de buren gekocht.. van die korrels.. dat heeft uiteindelijk wel geholpen...

hij spitte daar de hele tuin om.. stommerd.. en arme buren.. die konden er niet om lachen.. kan ik me voorstellen.. nu is t gelukkig geen lastpost meer.. maar een lieverd...

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Mijn poeske ligt hier altijd op de stenen muur die onse achtertuin omheint :D de uitkijk te houden en zodra er een kat door het gat wil geeft ze m op ze Fl***ker :oops: terror poeske

12. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @oh en PUZZZ.. thnx voor je advies.. ga ik ff regelen dat anti kat enzo... thnx

13. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    ja dat ken ik! De onze zijn echt hels als er een andere kat de tuin binnensluipt... maar ze hebben natuurlijk wel een punt!

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Dat hebben ze zeker, vorig jaar kwam een vriendin van me over uit Brabant had dr hondje mee dus ik de hondjes allemaal achter om kennis te maken.In eens een gepiep en raar gedoe :) ik wist wel hoe ver het was alle katten (toen hadden we nog 4) zaten boven op die hond.. Hij was wit mar toen rood :oops:

15. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    okkkk... de jouwe zijn echt wel terrorkatjes... haha arme hond.
    Bij ons doen ze wel stoer en soms even een uithaal naar een vreemde hond maar heb ze dern og niet op zien springen :)

16. anniepannie

13 aug 2008
    95
    0
    0
    aaaaa....zielig hondje.... :cry:

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    :) Ze zijn echt erg maar Puma doet het nog steeds haha..
    En niks helpt ook gewoon.
    Haha zal dan vast nit lang meer duren ;)

18. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    De eerste week na mijn NOD had ik ook een opgezette buik en leek ook wel 2 mand zwanger, nu met 16 dagen overtijd is mijn buik weer weg maar nog steeds nega testen en geen ongi. Terwijl ik me ook ehct zwanger voelde dus het zegt helemaal niks.
    Ik zou gewoon afwachten en over twee weken nog eens testen als je dan nog niet ongi bent geworden.
    In elk geval succes

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    RAWR

katten hier mogen ook niet na buiten van mij

A veel te veel risico's voor mmn poesebeesten
    B wil niet dat andere overlast van mijn poesebeesten zou hebben

en C ik wil de katten ze horen dan dus ok bij mij en niet bij de buren

hahahahaaaaaaaa ik ben sterk heb lekker niet getest!

ps: zijn er meer die last hebben van maagzuur zodra ze maar een beetje bukken of thee/koffie gedronken hebben?

20. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    de laatste maand heb ik dat ook met koffie ja, vies!
    Maarja, misschien drink ik gewoon te veel koffie ook :oops:

Deel Deze Pagina