Hoi meiden... Ik ben een oude bekende......na 3 maanden rust...ben ik weer terug....we gaan er weer voor.... Kan iemand mij erbij zetten voor NOD 8 februari? Bedankt! Na mijn 2de miskraam op 3 mnd tijd moesten we ff pas op de plaat nemen.... Ik heb mijn lichaam de tijd gegunt, ben al flink afgebouwd met borstvoeding....en ik hoop dat mijn lichaam het nu wel aan kan...een zwangerschap.... succes meiden.... christa, trotse mama van THobias (bijna 17 maand oud) en mijn 3 vlindertjes...
Heb weer alles bijgewerkt. Klein chrisje: hopelijk heb je nu meer geluk! We duimen voor je! Februari 2009 1: Robertha & wendyvanliemde & Wondertje & Gepke 2: Ranniej20 3: Odess & Tata 4: Bootsy 5: Patriez 6: 7: 8: Joyce81 & Klein Chrisje 9: Bianca82 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: Happy79 TESTMARATHON Februari 1 Februari Roberta 10 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/03/1228334700-480.jpg][img] [size=7][b][color=olive] Februari 2009[/color][/b][/size] 1: Robertha & wendyvanliemde & Wondertje & Gepke & Tigerlady 2: Ranniej20 3: Odess & Tata 4: Bootsy 5: Patriez 6: 7: 8: Joyce81 & Klein Chrisje 9: Bianca82 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: Happy79 [size=7][b][color=violet]TESTMARATHON[/color] [/b][/size] [b][color=olive] Februari[/color][/b] [b] 1 Februari [/b] Roberta [b]11[/b] Dames voor [b][color=violet]Pink Baby Dust[/color] [/b] [color=violet][b]0[/b] Zwanger[/color] , [color=red][b]0 [/b]Ongesteld[/color] , [color=green][b] 0 [/b]Negatieve test[/color] , [color=blue][b] 0 [/b]Twijfeltest[/color] , [color=indigo][b] 0 [/b]Niets doorgegeven[/color] , [color=cyan][b] 0 [/b] Cyclus van slag [/color] , [color=orange][b] 0 [/b] Vlindertjes[/color] hulp please het plaatje erbij zetten lukt me niet
Hey Joyce..... dank je wel! Jij ook veel succes.....'t zou zo gaaf zijn om gezellig samen zwanger te zijn......alle februari lady's! Ik heb mezelf een tijd lang verboden op deze site te komen omdat het me zoveel pijn deed....maar na deze menstruatie, die helaas bijna 8 weken op ,zich liet wachten na mijn laatste miskraam (van +/_ 6 weken) gaan we er weer helemaal voor.... Succes iedereen! keep in touch!
hey Lady's, tja net januari en wij zitten al in februari lol. Tja voor ons is het de laatste maand dat ik op een natuurlijke manier mag oefenen, in feb mag ik bellen met het ziekenhuis en gaan ze IUI proberen, geeft toch een beetje dubbel gevoel allemaal, het is mooi natuurlijk dat we deze kans krijgen, maarja het liefst wil iedereen "gewoon"zwanger raken he. Mijn beste vriendin is nu 10 weken, meteen raak de 1e maand en wij gaan voor maand 15 nu en nog steeds helemaal niks. zucht soms valt het erg tegen allemaal maar ja we blijven moed houden he girls! 8) x
Ik snap wat je bedoeld. BIj mij zijn mijn collega's zomaar zwanger. Steekt soms wel een beetje. Ik hoop dat we in febrauri allemaal geluk hebben met twee streepjes op de test. Groetjes Gaby
** breekt in ** Voordat ik beval zal ik hier nog wat van aan jullie geven.... HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Heel veel succes dames...... groetjes, Ramona ** breekt uit **
Hallo Dames, ik zit zelf nog in januari tot de 21e, maar wil jullie alvast veel geluk en vooral veel geduld toewensen. En natuurlijk veel klusplezier in januari
Hi ladies, Ik kom jullie graag vergezellen, ik verwacht 2 februari weer voor het eerst ongesteld te worden na miskraam/curretage. ~wens iedereen een vruchtbare maand toe~
Februari 2009 1: Robertha & wendyvanliemde & Wondertje & Gepke & Tigerlady 2: Ranniej20 & Nemo3 3: Odess & Tata 4: Bootsy 5: Patriez 6: 7: 8: Joyce81 & Klein Chrisje 9: Bianca82 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: Happy79 TESTMARATHON Februari 1 Februari Roberta 15 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes (Tigerlady: Er stond een haakje teveel, vandaar geen plaatje (dus [ img ] http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/200 ... 00-480.jpg [ /img ] (maar dan zonder de spaties he)) ..) Word hier al lekker druk :-D Moet overigens zeggen dat ik het echt spannend vind! Ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.. En of we inderdaad nog dit jaar ook een van onze huizen verkopen (iemand appartement in Eindhoven of huis in Venlo kopen ?).. Maar ja, geduld hebben is het zowel voor zwanger worden als voor huizen verkopen!
Hoi Dames, Met mijn gemiddelde kom ik uit op 38 dagen en dan is mijn NOD 1 februari. Ik kom jullie dus gezellig gezelschap houden. Zou 1 van jullie mij er bij willen zetten op de lijst? Ik ga proberen er me deze maand niet zoveel mee bezig te houden.. Vorige maand waren we allebei zo verdrietig dat ik alsnog ongesteld werd dat we het rustig aan willen doen.. Liefs, Bloempjuh
Hallo meiden, ook ik doe met jullie mee. Mijn NOD zal dan 4 februari zijn. Ook ik zal proberen er wat minder mee bezig te zijn, maar vind het wel heel lastig. Maar we gaan er weer voor, op naar de derde ronde. O ja, zou iemand mij ook op de lijst willen toevoegen. Alvast bedankt. Groetjes Maris
Hey Dames! Mag ik erbij op de lijst? Ben gisteren uit de luchtballon gevallen. Dat deed best wel pijn! Ronde 20 inmiddels. 15 januari staat een afspraak bij de gyn. Kijken of er actie wordt ondernomen. Wachten duurt zo lang. En inmiddels leef je echt van menstruatie tot menstruatie. :c: :c: :c: Sorry!
Februari 2009 1: Robertha & wendyvanliemde & Wondertje & Gepke & Tigerlady & Bloempjuh23 2: Ranniej20 & Nemo3 3: Odess & Tata 4: Bootsy & mariska165 5: Patriez 6: Happyme 7: 8: Joyce81 & Klein Chrisje 9: Bianca82 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: Happy79 TESTMARATHON Februari 1 Februari Roberta 18 Dames voor Pink Baby Dust 0 Zwanger , 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven , 0 Cyclus van slag , 0 Vlindertjes Ik heb mariska165, Bloempjuh23 en mijzelf erbij gezet. Meggytje, ik wil je er wel bijzetten maar dan moet je even je NOD datum doorgeven. Ik wens iedereen een roze maand toe