Naam + Leeftijd + Hoeveel kinderen * Christa (klein chrisje), 26 jaar, 1 zoontje Thobias 17 maand * Odess, 24 jaar, gaat voor ons eerste kindje! * Robertha, 26 jaar, gaat voor het eerste wondertje! * Lauw, 29 jaar, wij gaan voor ons eerste kindje * Susan, 27 jaar, wij gaan voor de eerste * Marjanne, 36 jaar wij gaan voor de eerste (viaKID) * Pearl29, bijna 31 jaar en gaan voor ons 1e kindje * Pooh82, 26 jaar, we gaan voor ons 1e kindje * Moosje25 26 jaar, we gaan voor ons 1e kindje * Done 23 jaar, 1 zoontje Davy bijna 2 jaar (25-2-07) * Princi, 32 jaar, wij hopen snel ons eerste kindje te krijgen. * Nana 29 jaar, wij gaan voor ons eerste kindje * Manonn 21 jaar Wij gaan voor ons eerste kindje * Koeky, 27 jaar 1 dochter Rianne (17-07-07) * Noa 28 jaar gaat voor het 1ste kindje * Mammie Patricia 24 jaar, 1 dochtertje Felicity (07-03-07) * Jada1984 24 jaar Wij gaan voor ons eerste kindje * Mermaid 27 jaar wij gaan voor een 1e moppie * beebie 26 jaar hopelijk ons eerste beebje * Vandergijs 27 jaar Wij gaan voor ons eerste kindje * Mercedes, 30 jaar, 1 zoontje * Bollemieke 42 jaar 1 zoon Wesley 21 jaar en 1 dochter Silvie 17 jaar * Miracle1984, 24 jaar, wij gaan voor ons 1e kindje * Happy79, 29 jaar, wij gaan voor ons 1e kindje * Susan 26 jaar, gaat voor het eerste kindje! * xenas81 26 jaar, 1 zoontje Jesse 14-10-2007 * berenbotje 29 jaar, 1 dochtertje 31-8-2007, wij gaan voor onze 2de kindje * Mgwc 28 jaar, 1 dochtertje 24-03-2008, wij gaan voor ons 2e kindje * bloemjuh23 24 jaar. wij gaan voor ons 1e kindje * Krumeltje, 25 jaar, wij gaan voor ons 1e kindje * Liesben, 37 jaar, wij gaan voor 1e kindje. Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img] http://www.animaatjes.nl/plaatjes/f/fam ... milie5.gif [/img]
Hallo wat is er weer een hoop gekletst vandaag. ben zelf de hele dag druk geweest met klussen. Tja je moet wat om de tijd te doden Snap alleen niks van mijn lichaam. heb een opgeblazen gevoel. En had het weekend steeds rechts steken onderin (duidelijk een ei)ja ik voel echt aan welke kant hij zit. nu had ik gisteravond dezelfde pijn aan de linkerkant , zou er aan 2 kanten een ei kunnen zitten. ik heb dit nog nooi gehad in al die jaren zonder pil. het is normaal echt om en om.
Heb je een foto? Mijn testen worden ook niet heel donker hoor, ik had van Babyboom. In m`n album staan m`n testen.
Naam + Leeftijd + Hoeveel kinderen * Christa (klein chrisje), 26 jaar, 1 zoontje Thobias 17 maand * Odess, 24 jaar, gaat voor ons eerste kindje! * Robertha, 26 jaar, gaat voor het eerste wondertje! * Lauw, 29 jaar, wij gaan voor ons eerste kindje * Susan, 27 jaar, wij gaan voor de eerste * Marjanne, 36 jaar wij gaan voor de eerste (viaKID) * Pearl29, bijna 31 jaar en gaan voor ons 1e kindje * Pooh82, 26 jaar, we gaan voor ons 1e kindje * Moosje25 26 jaar, we gaan voor ons 1e kindje * Done 23 jaar, 1 zoontje Davy bijna 2 jaar (25-2-07) * Princi, 32 jaar, wij hopen snel ons eerste kindje te krijgen. * Nana 29 jaar, wij gaan voor ons eerste kindje * Manonn 21 jaar Wij gaan voor ons eerste kindje * Koeky, 27 jaar 1 dochter Rianne (17-07-07) * Noa 28 jaar gaat voor het 1ste kindje * Mammie Patricia 24 jaar, 1 dochtertje Felicity (07-03-07) * Jada1984 24 jaar Wij gaan voor ons eerste kindje * Mermaid 27 jaar wij gaan voor een 1e moppie * beebie 26 jaar hopelijk ons eerste beebje * Vandergijs 27 jaar Wij gaan voor ons eerste kindje * Mercedes, 30 jaar, 1 zoontje * Bollemieke 42 jaar 1 zoon Wesley 21 jaar en 1 dochter Silvie 17 jaar * Miracle1984, 24 jaar, wij gaan voor ons 1e kindje * Happy79, 29 jaar, wij gaan voor ons 1e kindje * Susan 26 jaar, gaat voor het eerste kindje! * xenas81 26 jaar, 1 zoontje Jesse 14-10-2007 * berenbotje 29 jaar, 1 dochtertje 31-8-2007, wij gaan voor onze 2de kindje * Mgwc 28 jaar, 1 dochtertje 24-03-2008, wij gaan voor ons 2e kindje * bloemjuh23 24 jaar. wij gaan voor ons 1e kindje * Krumeltje, 25 jaar, wij gaan voor ons 1e kindje * Liesben, 37 jaar, wij gaan voor 1e kindje. * wops 29 jaar, ik ga voor mijn 1e wondertje. Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img] http://www.animaatjes.nl/plaatjes/f/fam ... milie5.gif [/img]
heb geen foto's gemaakt, het zijn testen van predictor als die morgen weer lichter is ga ik er maar vanuit dat mijn ei gisteren of vandaag geweest is
Naam + Leeftijd + Hoeveel kinderen * Christa (klein chrisje), 26 jaar, 1 zoontje Thobias 17 maand * Odess, 24 jaar, gaat voor ons eerste kindje! * Robertha, 26 jaar, gaat voor het eerste wondertje! * Lauw, 29 jaar, wij gaan voor ons eerste kindje * Susan, 27 jaar, wij gaan voor de eerste * Marjanne, 36 jaar wij gaan voor de eerste (viaKID) * Pearl29, bijna 31 jaar en gaan voor ons 1e kindje * Pooh82, 26 jaar, we gaan voor ons 1e kindje * Moosje25 26 jaar, we gaan voor ons 1e kindje * Done 23 jaar, 1 zoontje Davy bijna 2 jaar (25-2-07) * Princi, 32 jaar, wij hopen snel ons eerste kindje te krijgen. * Nana 29 jaar, wij gaan voor ons eerste kindje * Manonn 21 jaar Wij gaan voor ons eerste kindje * Koeky, 27 jaar 1 dochter Rianne (17-07-07) * Noa 28 jaar gaat voor het 1ste kindje * Mammie Patricia 24 jaar, 1 dochtertje Felicity (07-03-07) * Jada1984 24 jaar Wij gaan voor ons eerste kindje * Mermaid 27 jaar wij gaan voor een 1e moppie * beebie 26 jaar hopelijk ons eerste beebje * Vandergijs 27 jaar Wij gaan voor ons eerste kindje * Mercedes, 30 jaar, 1 zoontje * Bollemieke 42 jaar 1 zoon Wesley 21 jaar en 1 dochter Silvie 17 jaar * Miracle1984, 24 jaar, wij gaan voor ons 1e kindje * Happy79, 29 jaar, wij gaan voor ons 1e kindje * Susan 26 jaar, gaat voor het eerste kindje! * xenas81 26 jaar, 1 zoontje Jesse 14-10-2007 * berenbotje 29 jaar, 1 dochtertje 31-8-2007, wij gaan voor onze 2de kindje * Mgwc 28 jaar, 1 dochtertje 24-03-2008, wij gaan voor ons 2e kindje * bloemjuh23 24 jaar. wij gaan voor ons 1e kindje * Krumeltje, 25 jaar, wij gaan voor ons 1e kindje * Liesben, 37 jaar, wij gaan voor 1e kindje. * wops 29 jaar, ik ga voor mijn 1e wondertje. * Annemonique, 29 jaar, 1 zoontje 01-11-2006 Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spatie): [ img] http://www.animaatjes.nl/plaatjes/f/fam ... milie5.gif [/img]
Annemonique, Je hebt mij er niet meer bij staan. Wil jij me even terug erop zetten. Even plakken en knippen. Erg bedankt. * wops 29 jaar, ik ga voor mijn 1e wondertje.
Zo, k laat mezelf ook weer even horen... Heb eigenlijk niks boeiends te melden! Ben nog steeds ongi, dus k hoop eigenlijk dat ik er van het weekend vanaf ben en dan maar weer wachten op mn ei! Vorr iedereen hier, Veel succes! En ik las hier al ergens : 100 % ROZE garantie, waar moet ik tekenen?
Heeft iemand ervaring met de ovulatietesten van sensitest? Ik heb ze vandaag besteld.Wil dit keer zeker weten dat ik mijn ei krijg.Zou dit weekend moeten zijn.Hoop alleen dat ik de testen dan ook in huis heb. Ik heb sinds gisteren een opgeblazen gevoel in m'n buik en beetje misselijk,dus mijn ei komt eraan.
@Ricmar: Je kunt inderdaad 2 eisprongen hebben. Meestal gebeurt dat dan aan dezelfde kant, maar het kan ook dat er aan beide kanten een eitje springt. Dus wie weet.... Misschien krijgje in okt wel 2 beebjes Ik weet niet zoveel van ovutesten af , maar volgens mij springt je ei inderdaad binnen 1 of 2 dagen na je donkerste streep. Begin mijn eitje nu ook al te voelen -rechts. denk dus dat ie toch wat eerder gaat springen. Hoe eerder hoe beter wat mij betreft Ga zo nog maar even goed klussen!
Sorry mercedes hier helemaal geen ervaring met ovulatietesten. Niets voor mij, ik zou er gestressed door raken Aan de klus jij!
@Mercedes: Ik gebruik de testen van Sensitest. In november mee begonnen en toen al vrij snel een hele duidelijke streep. De dag erna voelde ik hem ook springen. Zie album. Niet naar de sensitest en kv test van de laatste keren kijken hoor. Ik heb net een miskraam achter de rug en dacht ovulatiepijn te hebben. Testen worden niet duidelijker. Gynaecoloog zei vandaag dat het heel goed zou kunnen. Heb geen hcg meer in lichaam. Echt super fijn die testen! Leuk die lijst met kinderen! Ik zit nu nog bij januari, maar denk dat ik maandag of dinsdag hierheen kan komen. Gezellig!
Ik doe ook altijd ovutesten... Bij de afgelopen keer merkte ik dat ik een paar dagen voor m'n eisprong een dipje kreeg in de kracht van het streepje... Dusss een paar dagen achtereen een wat donkerder streepje (lichter dan de controle streep), toen een heel licht streepje, toen weer 1 dag medium en toen een hele donkere test streep (donkerder dan de controle streep -wat ook nodig is om je LH piek te kunnen opsporen-). Ik hoop dat je wat aan deze ervaring hebt...
@Annie: Lekker als je eindelijk hierheen mag komen meid. En misschien heb je het al gelezen we hebben een "allemaal op roze garantie" deze maand .
Ik gebruik de ovutesten van Babyboom... Daar heb je pas een eisprong binnen 24-48 uur nadat je positief getest hebt. Positief = als de teststreep even donker is als, of donkerder dan de controle streep...
Daar wil ik zeker aan meedoen! Eerst even afwachten of mijn menstruatie er maandag of dinsdag is, zoniet, dan zien jullie mij niet en anders ben ik van de partij.
o ja... nog ff interessante info... Vorige keer toen ik dus dat ovu-dipje had, had ik een LH-tabel opgezocht op internet om te zien hoe je LH-gehalte loopt. Blijkt dus ook inderdaad dat je een dag of wat voor je eisprong een dipje hebt in je LH-opbouw... Ik zal ff kijken of ik dat tabelletje nog kan vinden...