@ Mh81 Nou ik heb het geprobeerd, maar paskt em niet op een of andere manier, ik heb helaas geen gewone camera ... Ik ben nog steeds mn best aant doen voor een foto ervan .... Zodra ik em heb hoor je het Thankss xxx
@Mutsevluts.. als je m zelf goed ziet dan ben je zwanger meid.. maar ik snap je twijfel/ongeloof hoor.. ik had t ook bij een heel licht streepje.. toen heb ik nog een ander merk gedaan en toen die ook een lichte streep gaf wist ik t zeker...
Wooooooeeeeeeeeeeeeepieddddddddddddooeee! Waaaaaw, Puzz! Een gigantische felicitatiesmakkerd! Geniet ervan en neem de tijd om het te laten bezinken! Superformiweldigeindigfantakolosachtig gewoon!
zeg.. lieselke.. ga jij ff t zelfde doen als Puzz.. en dat geldt ook voor Elksen.. kotsen of niet.. TESTEN MET DIE HAP!
@ bruisje heerlijk he zo happy op de vroege mrogen zo vreemd dat je voor een ander zo blij bent eingelijk maar tis toch echt zo we dansen weer verder. \/ \/ \/ \/ @ mutsseflutss ben ook heel benieuwd naar de foto
wow puzz! vanuit uide roze motor en mini club bereikte mij het berichtje dat je zwanger bent! Gaaf meid, gefeliciteerd!
heej Bruisje Ja ik heb inmiddels al 3 testen gedaan in 6 dagen tijd om te kijken of het streepje donkerder word,het blijft ligtelijk, net weer een gedaan van de kruidvat en die geeft weer niks aan Ik moet maar denk ik vanaf nu wachten dit maakt me gek! Als het goed is komen vandaag de Matcare binnen,en morgen ochtend dan maar weer testen aangezien die wel overgevoelig zijn en eerder kan gebruiken! Ik zit nu op 3 weken en 3 dagen dus erg kort he,maar al wel verschijnselen zoals pijnlijke borsten sinds gisteren! Bedankt voor je steun,ik hoop dat het zo is hahaha! Kussies
He puzzz wat zie ik nu je bent zwanger! \/ Oh meid ik ben zo blij voor je! Al je wachten wordt eindelijk beloond. Supergefeliciteerd!!! @ Mutsefluts Een streep is een streep dus ook voor jou een voorzichtige felicitatie!
Ik heb geen testjes hier, zijn gister besteld Maar denk dat ik vandaag of morgen op rood mag; sinds gisteravond rugpijn en echt wel krampen... maakt niet uit nu, ben blij voor Puzz! Ik schuif graag een maandje op voor haar hoor! *springt terug in de puzzizzzwangerdanzz* *edit:tikfout in de eerste zin, sowwwyyyyyyyy*
Puzz, je zit nu op dag 31, dus denk ik dat je laatste ongi op 25 janurari moet geweest zijn, nee? *shaket lustig naar het senseo-apparaat *
@Puzz.. als je banner klopt dat ban je uitgerekend op 28 oktober.. maar met een lf van 11 dgn op 1 november..hihihihi. want de calculator telt een lf van 14 dgn.. dus dan moet je er 3 bij optellen omdat je ei dan 3 dgn later is geweest..hihihiihi.. heb cyclus aangehouden van 26 dgn.. laatste keer ongi 23 januari.. was op een vrijdag.. ring a bell? In januari heb ik ook al zitten spitten, maar je stond toen niet op de lijst en wwas er niet zoveel dus daar kan ik het niet vinden...
Ik ging naar de douche,en deed de test Gelijk zag ik al een + verschijnen,maar ging toch haar wassen Ik niet kijken naar de test totdat ik mijn haar gedaan had... Toen ik zeker wist dat het posi was (hihi) Heb ik hubbie in de meest onschuldige stem gevraagt mee te kijken... Hij sliep nog en moest goed kijken (van mij) naar de gebruiksaanwijzing.. Dus hij turen... Hmm zegt ie je moet een + hebben,hij keek... Wat...Uhm... En liet mij het zien... En zei:Ja die is super positief he? Uhm,ja zei hij... En liep met de test als een zombie naar beneden... Ik mezelf douchen,en liep naar beneden... Zag hem met de grootste smile zitten op de bank! YooHoo zei hij! haha