okeeej mensen heb een foto kunnen maken , ik moet em eerst verkleinen denk ik ... maar hoe zet ik em hierop ?
Verkleinen kan je links in het menu ofwel met een programmaatje om foto's te bewerken *spannend spannend* @bruisje: helemaaaaaaaaaaal een zalige reactie van je mannetje!
Wauw Puzz! Super, ben helemaal ontroerd van je verhaal. Dat je mannetje daar zo op de bank zit ook helemaal overdonderd. Pff wordt emotioneel. Nog meer Roze vandaag meiden!
Hey hey, Bruis en Puzz, wat geweldig voor jullie zeg... super gefeliciteerd! Hier wederom een negatest, tenminste dat denk ik. Ik zie voortaan lijnen voor mn ogen dansen! ga morgen naar de huisarts want hier wordt ik echt gestoord van. Wil nu na een dikke twee jaar de molen in, aangezien sommige stellen het al na de derde ronde mogen, vind ik wel dat we het verdienen... Kus
@lieselke.. je bedoeld waarschijnlijk Puzz. met reactie van manneke... geeft niet hoor.. @Mutsevluts.... lukt t?
@LadyJoey.. meid wat een gedoe toch.. euh.. vraag ik veel als ik een foto wil zien van die laatste om dat je twijfelt.. we love streepjes turen you know...hihi... maar ik snap je frustratie hoor.. ben benieuwd wat de ha zegt.. en na 2 jr lijkt t me niet zo raar om de molen in te gaan...
@joey: tuurlijk dat jullie dat verdienen! En jullie verdienen nog sneller een beeb! Ik duim hoor! @bruisje: woeps ja, was op puzz... Sorry, ben met net iets teveel dingen tegelijk bezig
Joehoeeeee Puzz...Hoe bestaat het, na ontelbare rondes dan eindelijk een Puzzbeeb! Super gefeliciteerd meid!
OW puzzzzzzzycat zo ongelofelijk gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd! zit echt te stuiteren hier! ben echt zooooooo blij voor je eindelijk heb jij een beebje in je buik!