Pfff Ik durf Nog niet dankje te zeggen hahaha ... Tis nog zooo vroeg ... whaaaa word insane hahaha Bedankt allemaaal ... Ik hoop niet dat de test fout is ... Ik ja ... ik moet afwachten voor mijn gevoel al heb ik al wel wat voor tekenen ... Thankss all mocht er iets veranderen horen jullie het ook ofcourse ! Ik blijf dit lezen en reageren hahaha vind het leuk hier ! Kussiessss
@Ladyjoey.. daar kan ook ik geen tweede streep vinden.. balen meis.. maar als ik naar je cyclussen kijk en je zou uitgaan van je langste dan ben je nog niet overtijd.. dus zou t nog kunnen he.. niet helaam opgeven meis.. @Mutsefluts.. GEFELICTEERD.. die is heel duidleijk hoor..
@Mutsefluts.. als je het gelooft dan wel melden bij novembermama's he.. er kan nog meer bij.. er kan nog meer bij..!
ladyjoey:hmm, xie ook niet echt iets, sorry, zou wel graag iets willen zien voor je... @mutssefluts: lijkt mij duidelijk! gefeliciteerd!
Zal ik zeker doen, ik laat het je weten of ik 7 Nov mag bevallen Thankss jullie zijn echt toppers,zo lief voor elkaar ... Kus
Moet zeggen dat de moed me nu helemaal gevlogen is... we willen zo graag en het is nu al drie keer ontnomen. Maar goed, ik kan kwaad worden, verdrietig zijn, en uiteindelijk blijft het toch hetzelfde, dus ik kan het maar beter accepteren dat het zo is... Muts, is posi hoor, gefeliciteerd! Kus
1 november puzzz.. 1 november... @lady.. niet opgeven.. je langste cyclus is nog niet voorbij meid...kussss
@flex.. en kon je je nog bedwingen? morgen gooi ik de digi met indicator er tegenaan.. ben zo bang dat er ineens niet zwanger komt te staan..stom he..
hahaha ik zou zeggen ga lekker met bruisje mee naar november dan volgen wij je hopelijk snel en bij de eerste echo weet je hoever je bent
tja.... ik... nou euuuhm hier nog niks hihi maar kan nog komen mijn langste cyclus was 34 dagen dus wie weet