Okeeeej NU weet ik het defenitief ZET MIJ MAAR OP DE NOVEMBERLIJST ! Ik heb net een clearblue gedaan,kon er niet meer wachten en ook een Licht maar DUIDELIJKE PLUSje JOEPIEEEEE Nu mn schatje nog ovetuigen,maar doe ik donderdag als ik hem weer zie,hij werkt in het leger dus suprise voor hem! Iedereen HEEEEEEEEEL erg bedankt echt waar! Jullie zijn een goede steun in de rug voor elkaar,en dat waardeer ik enorm! Dikke zoenen voor iedereen met een knuf !
@flex.. spannend meid.. @Mutsevluts.. ik zet je erop.. vul je de gegevens zelf verder aan? GEFELICITEERD..
Puzz hoorde in de rozeminienmotorclub dat je zwanger was! Gefeliciteerd meiss het is je zo gegund...zo lang gewacht en al die tegenslagen....Ik vind het super geniet ervan meiss voor je het weet zit je op de helft.... liefs ink,
Ik ben ervandoor, vandaag wordt een dag dat ik mezelf heel erg zielig vind... Ook al ben ik nog niet op het einde van mn langste cyclus, als ik nu ni positest is ie over een paar dagen echt niet beter.. Gefeliciteerd zwangeren! Kus
Gefeliciteerd Puzz met je zwangerschap. Ik mag op blauw helaas. Had veel te veel goede hoop na die bloedneuzen en alles, maar het mocht niet zo zijn. Ben heel verdrietig
oow happy, wat erg voo je! balen hoor! maar goed, wie weet komt t nog, je cyclus isnog niet voorbij...
Joehoe... Puzz... Ik krijg er kippenvel van! Je bent eindelijk zwanger! Gefeliciteerd, hoor! Natuurlijk ook een hele dikke vette gefeliciteerd voor jou Mutsseflutss...!
Ohh meiden echt iedereen dank jullie wel voor jullie lieve woorden! Ben nu nog meer aan het stuiteren... Ik zit te trillen op mijn stoeltje... Ik ben nu 4 weken en 3 dagen heen De banner geeft de goeie datum aan Ik ga toch met jullie meiden mee hoor naar nov Sorry hoor! Maar heb jullie hulp echt nodig!
Och lieve puzzzz.... ik geef je hierbij een ontzettend dikke lieve zwangere emo knuffel! jank maar ff lekker.. is ook niet niks hoor.. jemig.. zeg.. zoo lang op gewacht.. bijna de hoop opgegeven...en nu "zomaar" helemaal selluf hebben jullie t toch maar even mooi GEFLIKT!... echt helemaal super...
oh puzzz SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.... en weer zit ik hier te janken.. whahahah... zal ik je op 1 november zetten?.. maak er wel wat moois van...
oooow moet nog de vaatwasser uitruimen, stofzuigen en strijken... bah bah bah, helemaalgeen zin in! *sorry, moest er ff uit*