JEEEEEEEEHHHH! Gefeliciteerd! Wat onwijs leuk voor je. In ronde 32 eindelijk een Puzzbeeb! Geniet ervan! Dikke kus
@muts: nou die is duidelijk hoor, gefeliciteerd! @joey: doe maar rustig meid, je hebt al veel achter de kiezen he... dikke knuf hoor... En nooit de moed opgeven he! @puzz: ja lap zeg, krijg zelf krop in men keel!
Hee wat een goed nieuws puzz! Hieperdepiep hoera! En je bent van harte welkom bij ons 'novembermama's' hoor!
zat me net te bedenken.. in nov vorig jaar een mk. en nu ben ik in nov uitgerekend.. das best bijzonder....
ja dat is mooi, zoiets heeft fl3x ook mssn, als ze nu zwanger is dan is ze op dezelfde datum uitgerekend als van het kindje dat niet bij haar kon blijven!
haai meiden.. zucht.. ik zit echt even in een dip! ben ik nou zwanger ben ik het niet.! heb vannochtend een da test gedaan, en helaas negatief. heb op moment wel last van bruin rood slijmverlies. en ontzettend last van me rug! mag officieel over 2 dagen testen, en kan je zeggen WORDT ER GEK VAN om te wachten! liefs carina