hmm balen, hopelijk zet het niet door, maar met een nega test lijkt het er wel een beetje op... nog ff afwachten dus, sterkte!
jaa idd..! mag hopen dat mijn HCG dan nog niet zo hoog is en dan het donderdag posi is. dat dit niet doorzet! en anders voor ronde nr 3 gaan !
heb jullie hulp nodig ... wij willen in de slaapkamer andere raamdecoratie. Maar we weten niet wat. De kamer is 5.40 meter lang en over de gehele lengte ramen. Moet wel iets hebben dat licht doorlaat, maar waar je niet doorheen kan kijken. We hebben namelijk een heel nieuwsgierige overbuurman. BAH! En 's nachts moet het weer donker gemaakt kunnen worden. HEbben jullie tips?
PUZZZZZZCAT Oh echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt eeeeeeeeecht SUPERGEFELICITEERD! Ben ongelofelijk blij voor jou en je mannetje! Heb er echt kippenvel van gekregen, je wacht al zo lang en vandaag zo'n MOOIE, HEERLIJKE KNALPOSITIEVE test! Meid, het is echt de mooiste dag hier op zwangerschapspagina superdikke knuffel \/ =D> \/ =D>
zo he : Ik ga ff naar school drie klok uren ben kwart voro 3 weer klaar. En dan ja dan moet ik toch even met een versierde auto door de stad van Puzz gaan rijden
*komt ook even uit de roze club rennen na het lezen van dit goede nieuws* Puzz, je bent gewoon zwanger! En Bruisje ook weer zie ik, dit keer 9 maanden lang met gezonde afloop hoor! Meiden gefeliciteerd enne...geniet!
@mutsefluts Jij natuurlijk OOK van harte gefeliciteerd he! Was even euforisch... topdag vandaag, geniet ervan!
Daar zit ik nu zelf ook over te denken ... en dan de rolgordijnen aan de achterkant ... en de inbetweens ervoor op vensterbankhoogte ... denk ik ... anders zit kachel weer in de weg. Wat heb jij thuis? Zat net op de wehkamp site te kijken ... daar zijn de inbetweens niet zo duur en al klaar. Wil namelijk op de 2 andere slaapkamers hetzelfde. Hou van eenvoud. Daar hangt nu helemaal nog niks.. en een van die kamertjes wordt dan babykamer
ff de link op vorige pagina kijken.. dan kijken op de lijst.. als t niet lukt pas ik t wel voor je aan... *voor mutsefluts*
nou ga ik me vlug wassen en aankleden, moet ook naar school vandaag... in de vakantie dan nog... voor een cursus EHBO. Tja, dan weten jullie nu tenminste waar je moet zijn als je in je vinger snijdt tot later ladies, liefs
WHHHOOOOOOOEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAA! Lees ik hier nu net dat PUZZ en bruisje allebij zwanger zijn! WOW, DIt is echt de allerallerallermooiste maand! Genieten dames! xx