@FL3X, NA HETWeekend duurt echt TE Lang (onze man zit OOK OP De computer hAHA) mijn oplossing geen optie? ik ga nu broodje eten met Thijmen, hou mn mobiel bij de hand als je toch nog komt sms dan maar ff!
nou ben weer beneden pffff ga maar es naar de wc moet echt nodig nu bah hij zegt ook niks tegen mij grrr haha
nou dit is t ook niet waard Flex.. dan moeten wij maar wat geduld hebben voor jou!.. dikke knuf meid.. en euh.. ff kiss and make up met flexemannetje he.... Dames ik MOET er echt vandoor voor vandag.. wil nog ff stofzuigen, wasophangen en dan moet ik werken.. kom vanvond nog ff spieken... Dikke knuff all
Oef flex, goed dat jullie niet boos op elkaar zijn! Dan oefenen wij maar wat geduld hoor... *gaat effe tasje senseo maken...ziet lettertjes dubbel..aaarghhh schooladministratie...jakkie*
pfff sorry hoor moet het even kwijt... ben super dromerig vandaag en heb steeds steekjes in mijn onderbuik mijn tepels doen nog steeds zeer en mijn borsten zijn ook wat voller geworden zit allemaal niet echt lekker nu... Mijn ook zijn super tranerig en prikkerig en moet steeds gapen daardoor word het alleen maar erger... Verlies ook wat dikker wit slijm... (volgens mij is dat niet zo een goed teken) Kan ook echt niet veel hebben vandaag... sorry voor het zeik bericht maar moest het echt even kwijt Alle zwangeren gefeliciteerd! Alle wachtenden geduld is een schone zaak Alle dames duim voor jullie in de volgende ronden. groetjes
Nope (moeten naar België eh,zal wat langer duren...) Maar denk ze niet nodig te hebben. vandaag of morgen zullen ongi wel doorkomen, heb lage rugpijn en echt krampjes... 1984: had ik ook meis, en ik wou dat ik kon zeggen dat het goede tekens waren, maar denk dat je op lichaamssignalen niet altijd kan afgaan. Ik duim zooooooo hard voor je he!
Nog steeds geen bloed hier,wel het gevoel van een ongesteldheid die niet door wil zetten.Op NOD negatief getest,dus zwanger ben ik niet.Maar nog niet op rood dus.
WWWWWWWWWhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa OMG OMG OMG OMG OMG! *tieft van dr stoel* PUZZ! WAT GOED! waaaauuuww wat een dikke vette mooie test zeg! echt superdeluxe! Van Harte Gefeliciteeeeerdd! eindelijk! En muts natuurlijk ook gefeliciteerd Happy.. erg jammer, maar vol goede moed de volgende maand in he! kopop!
zoow, de vaatwasser en het stofuzigen zijn gedaan, nu nog strijken... die vervelende overhemden ook altijd... *sorry voor ego-gezeur*
Wat een superlieve plaatje Gelijk gepikt natuurlijk haha En meiden echt doet me goed jullie feli's Er zijn zoveel en kan het haast niet bijhouden Maar echt jullie zijn super!